IPB

Sveikas, svety! ( Prisijungti | Užsiregistruoti )

 
Reply to this topicStart new topic
> tikimybių teorija, Emrakul vs Infinity
Darlkind
rašyti 2015-09-26 02:56
Parašyta: #1


baddecks.player

Grupė: Turgelio prižiūrėtojai
Iš kur: Vilnius




Taigi, iškilo toks klausimas:

Ant stalo turiu Retreat to Coralhelm€$, Ruin Ghost€$, Plains€$, Altar of the Brood€$. Taigi, naudojant pirmus tris sugebu sugeneruoti kiek noriu Altar triggerių (ir to pasekoje numilinti opponentą). Sakykim, pradėjus kombintis staiga pasirodo, kad opponentas kaladėje turi Emrakul€$į (įsitikinu kad tik vieną). Supratęs kad "nuheitino" mano kombo, opponentas pradeda šypsotis, bet... Nors aš praktiškai negaliu numilinti visos jo likusios kaladės (tarkim 50 kortų), teoriškai aš galiu numilinti 49 (kaladėj lieka tik viena korta, ir tai - Emrakulis). To tikimybė, žinoma, yra labai maža, bet visgi yra. Tad dabar aš galiu bandyti laimę prasukant "ciklą" infinite kartų. Dar tarkim, kad man vis nesiseka, but I keep trying. And trying. Aaaand trying.

Tad klausimas - kiek "ilgai" aš tai galiu daryti? Pagal mano supratimą, tai neįeina į stallinimo sąvoką, nes tikslas visgi gali būti pasiektas, iš kitos pusės, žaidimas visiškai užsilockina, net perėjus į turnus, toks kombinimasis gali trukti amžinai (tuo tai skirtųsi nuo Eggs'ų, kur egzistuoja progresas). Mane domintų kokie būtų "oficialus" ir "vietinis" rūlingai tokiu atveju. Net bandant Emrakulį palikt ne kaip paskutinę, o tarkim tarp 5 paskutinių kortų (kas jau yra visai reasonable) tai gali užtrukti. Tad, suprantant kad begalybę kartų to daryti man nebus leista, maždaug po kiek prabėgusio laiko (ar pasibaigus mačo laikui ir teisėjų kantrybei) aš būčiau stabdomas?


--------------------
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
sielagaudys
rašyti 2015-09-27 17:53
Parašyta: #2


The Banbringer

Grupė: Moderatoriai
Iš kur: Vilnius




Iš principo nematau skirtumo tarp šito ir Four Horsemen atvejo - kadangi negali nurodyti, kiek iteracijų prireiks, kad pasiektum norimą rezultatą, tavo veiksmai niekaip (praktine prasme) nekeičia board state, o tai yra stalling.
Kitaip tariant, teisėjas paprašys tavęs nurodyti, po kiek pasikartojimų pasieksi norimą rezultatą su šimtaprocentine garantija. Kadangi to negali padaryti, gausi sustoti ir to nebedaryti.
Aš pats stabdyčiau perspėjimo tikslais tave tada, kai pirmą kartą kliudai eldrazį ir kaladė reshufflinasi. Jei bandytum kartoti, žinodamas, kad taip yra, ir kliudęs eldrazį antrąsyk milintum toliau - duočiau warningą už stalling.
Nors turbūt antro šanso duoti irgi nevertėtų, bet aš duočiau šansą, jei tavo tikslas būtų itin simple, pvz.: kad greive atsidurtų vienas landas deathrite shamanui ar pan. smile.gif
Jei bandytum tą executinti žinodamas apie eldrazi kaladėje kituose geimuose ir kituose ratuose, būtų didesnių problemų, nes tai jau būtų sąmoningas stallinimas.


--------------------
Mano mainai
Mano pirkinukai
Anot Alekso (2016), „The only thing I'm obssesed with more than deck pimping is my dog.“
Level 2 Judge. Want to become a Judge? Have any MtG/tournament-related questions? Don't hesitate to message me!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Darlkind
rašyti 2015-09-27 20:23
Parašyta: #3


baddecks.player

Grupė: Turgelio prižiūrėtojai
Iš kur: Vilnius




Ačiū už atsakymą. Four Horsemen buvo gan įdomus skaitalas. Nors gamelossas už viena iš pacituotų situacijų - bandymą užmušti padarą su Goblin Bangchuckers€$ ir Umbral Mantle€$ kombo atrodo itin absurdiškai, esmę supratau.

Klausimas prie to paties:
Kadangi patys Hedron Crab€$ ar Altar of the Brood€$ neturi "may" savo triggeriuose, kaip reikėtų elgtis bandant kombintis turint kitokį finisherį (pvz. Retreat to Hagra€$) - ar crabo ir altaro triggerius galima tiesiog shortcuttinant praignoruot, ar juos reikės vykdyt, regardless kad jie žaidimo baigties neįtakoja?


--------------------
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
sielagaudys
rašyti 2015-09-27 20:46
Parašyta: #4


The Banbringer

Grupė: Moderatoriai
Iš kur: Vilnius




Jei jie visiškai įtakos neturi ir oponentas su tuo sutinka ir atsakymo neturi - aš leisčiau tiesiog shortcuttinti iki laimėjimo smile.gif Aišku, oponentas gali nesutikti, tada teks triggerius rezolvinti ir galėsi apžiūrėti oponento decką smile.gif .


--------------------
Mano mainai
Mano pirkinukai
Anot Alekso (2016), „The only thing I'm obssesed with more than deck pimping is my dog.“
Level 2 Judge. Want to become a Judge? Have any MtG/tournament-related questions? Don't hesitate to message me!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Nariai skaitantys šią temą: 1. (svečių: 1, užsislaptinusių narių: 0)
0 nariai:

 



- Lo-Fi Versija Dabar yra: 2020-06-01 15:56

Į viršų