IPB

Sveikas, svety! ( Prisijungti | Užsiregistruoti )

2 Puslapiai: V < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Commander's (a.k.a. Edh's) Q & A, Klausimų-atsakymų tema
Solon
rašyti 2012-01-14 16:28
Parašyta: #31




Grupė: Nariai
Iš kur: Kaunas




QUOTE(Armin @ 2012-01-14 16:11) *

Norejau paklaust (nepykit jei atsakymas jei jau yra, reiskias neradau):
100 kortu turi but su generolu ar be generolo?


Su.


--------------------
"The spirit of EDH is playing with crappy decks, made of random "cool" cards (where "cool" means totally unplayable except in one or two occasions that never happen), not doing anything for 10 turns (waiting for the "cool" cards to deliver) and then hate on anyone that dares to show with EDH deck that actually does something"
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Armin
rašyti 2012-01-14 16:48
Parašyta: #32




Grupė: Nariai
Iš kur: Vilnius-Alytus




QUOTE(Solon @ 2012-01-14 16:28) *

Su.

Aisku dekui.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Pencil
rašyti 2012-01-14 18:53
Parašyta: #33


proud casual player

Grupė: Organizatoriai
Iš kur: Vilnius




QUOTE(Armin @ 2012-01-14 16:11) *

Norejau paklaust (nepykit jei atsakymas jei jau yra, reiskias neradau):
100 kortu turi but su generolu ar be generolo?

QUOTE(Pencil @ 2011-10-15 16:49) *

...

Klausimas: Em, kiek turi buti kortu Commander kaladeje, 100 su ar be Generolo?
Atsakymas: "Deck Construction Rules: ... 5. A Commander deck must contain exactly 100 cards, including the Commander.", tai yra turi buti lygiai 100 kortu iskaitant Generola. (taisykles)

...

is Commander's FAQ. matyt veltui rasiau...



--------------------
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Lucalis
rašyti 2012-01-22 22:44
Parašyta: #34




Grupė: Nariai
Iš kur: Kaunas




Kas ivyksta kai commanderyje uzmusamas zaidejas? taikau klausima i tai, ar ivyksta end of turn efectai ar visas steckas removinasi jokie efectai kurie galejo ar turejo ivykti - neivyksta ir tt... ar siaip is tikruju niekas nesibaigia ir toliau vyksta turnas biggrin.gif nes mes zaidem zaidem cia kaune, bet taip niekada ir neissiaiskinom iki galo :DDD
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Pencil
rašyti 2012-01-22 23:02
Parašyta: #35


proud casual player

Grupė: Organizatoriai
Iš kur: Vilnius




QUOTE(Lucalis @ 2012-01-22 22:44) *

Kas ivyksta kai commanderyje uzmusamas zaidejas? taikau klausima i tai, ar ivyksta end of turn efectai ar visas steckas removinasi jokie efectai kurie galejo ar turejo ivykti - neivyksta ir tt... ar siaip is tikruju niekas nesibaigia ir toliau vyksta turnas biggrin.gif nes mes zaidem zaidem cia kaune, bet taip niekada ir neissiaiskinom iki galo :DDD

iprastai, kai mirsta zaidejas ejimas vyksta toliau, bet Lietuvoje (bent jau Vilniuje) nuo seno egzistoja home rule'as, kad kai zaidejas mirsta ivyksta Time Stop€$ su Split second.


--------------------
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Lucalis
rašyti 2012-01-23 00:21
Parašyta: #36




Grupė: Nariai
Iš kur: Kaunas




aisku, tada sekantis toliau klausimas del home rulo biggrin.gif ar as su putrefaxu uzmuses zaideja turesiu ji paaukoti ar ne? nes jis kaip ir turetu eit ant steko end stepe, bet jis praleidziamas tiesiai einama prie clean up'o
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Armin
rašyti 2012-01-23 00:28
Parašyta: #37




Grupė: Nariai
Iš kur: Vilnius-Alytus




QUOTE(Lucalis @ 2012-01-23 00:21) *

aisku, tada sekantis toliau klausimas del home rulo biggrin.gif ar as su putrefaxu uzmuses zaideja turesiu ji paaukoti ar ne? nes jis kaip ir turetu eit ant steko end stepe, bet jis praleidziamas tiesiai einama prie clean up'o


Cia kartu ir klausimas bus. O kartais nevyksta taip kad zaidejas uzmuses kita zaideja, to kuris uzmusa jo fazes tiesiog greit prabega, per kurias nieko negali daryt, bei kiti zaidjeia ir vel viskas normaliai prasideda nuo sekancio zaidejo ejimo pradzios?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Pencil
rašyti 2012-01-23 00:47
Parašyta: #38


proud casual player

Grupė: Organizatoriai
Iš kur: Vilnius




QUOTE(Pencil @ 2012-01-22 23:02) *

iprastai, kai mirsta zaidejas ejimas vyksta toliau, bet Lietuvoje (bent jau Vilniuje) nuo seno egzistoja home rule'as, kad kai zaidejas mirsta ivyksta Time Stop€$* su Split second.

* - "Unless Time Stop is cast during the Ending phase, any "at the beginning of the end step"-triggered abilities don't get the chance to trigger on the turn Time Stop is cast. These abilities will trigger at the beginning of the next end step."


--------------------
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
T-9
rašyti 2012-09-29 18:20
Parašyta: #39




Grupė: Nariai
Iš kur: Vilnius




o Ancient Tomb ne banintas commanderi? Tesiog kazkur girdejau...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Pencil
rašyti 2012-09-29 18:46
Parašyta: #40


proud casual player

Grupė: Organizatoriai
Iš kur: Vilnius




QUOTE(T-9 @ 2012-09-29 19:20) *

o Ancient Tomb ne banintas commanderi? Tesiog kazkur girdejau...

perkeliau klausima cia, nes tai labiau bendras klausimas, nei konkreciai susijes su egoisto lyga.
Ancient Tomb€$ yra banintas tik 1vs1 Commander zaidimuose.

Šią žinutę keitė Pencil, 2012-09-29 18:46


--------------------
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

2 Puslapiai: V < 1 2
Reply to this topicStart new topic
Nariai skaitantys šią temą: 1. (svečių: 1, užsislaptinusių narių: 0)
0 nariai:

 



- Lo-Fi Versija Dabar yra: 2021-12-02 18:19

Į viršų