IPB

Sveikas, svety! ( Prisijungti | Užsiregistruoti )

 
Reply to this topicStart new topic
> Commander's FAQ, dazniausiai uzduodami klausimai apie EDH
Pencil
rašyti 2011-10-15 16:49
Parašyta: #1


proud casual player

Grupė: Organizatoriai
Iš kur: Vilnius




pradziai tiek...
tikiuosi atsakiau i pagrindinius klausimus susijusius su Commander format'u, kurios dazniausiai uzduoda nauji ir ne tik zaidejai.
jei turite klausimu susijusiu su Commander formatu, perziurekite sita tema, perziurekite
Commander 101. jei tai nepadejo, galite uzduoti savo klausima cia ar man i PM.

Klausimas: Em, kiek turi buti kortu Commander kaladeje, 100 su ar be Generolo?
Atsakymas: "Deck Construction Rules: ... 5. A Commander deck must contain exactly 100 cards, including the Commander.", tai yra turi buti lygiai 100 kortu iskaitant Generola. (taisykles)

K: Kokios kortos, kokie leidimai yra leidziami Commander'yje?
A: "Deck Construction Rules: ... 7. Commander is played with Vintage legal cards, with some exceptions:
- cards are legal as of their set's prerelease
- The following is the official banned list for commander games. These cards (and others like them) should not be played without prior agreement from the other players in the game:
» Slapukas (spoiler) «

- Additionally the following legends may not be used as a Commander:
Braids, Cabal Minion€$, Rofellos, Llanowar Emissary€$, Erayo, Soratami Ascendant€$.", t.y. leidziami visi leidimai iskirus Unhinged ir Unglued, iskirus Vintage banlist'a ir anksciau nurodyta Commander banlist'a (nebent pagal isankstini susitarima).

K: Kiek reiketu zaisti zemiu?
A: Priklauso nuo deck'o, bet patartina ne maziau 35iu zemiu + N ramp'os spell'u/mana gaminamciu artifact'u (N kiekis ir budas taip pat priklauso nuo deck'o/zaidziamu spalvu).

K: Nevisai suprantu land'u "color identity" - kokius land'us galiu zaisti, kokius ne?
A: "Deck Construction Rules: ... 3. ... Lands whose type includes swamp, island, plains, forest and/or mountain (e.g.: basic lands, shocklands, dual lands, Shadowmoor special-basics, etc) DO contain the corresponding mana symbol(s) as per CR 305.6. As such, while they are "colourless" they do have a colour identity and may not appear in a deck unless the Commander is of the appropriate identity.", t.y. basic lands and basic snow lands, "shocklands", "original" dual lands, Shadowmoor special-basics ir kiti panasus land'ai, kurie savo type eiluteje turi Plains, Island, Swamp, Mountain ar Forest (viena ar pora tokiu tipu) negali buti nauduojami kaladeje, jei ju "color identity" nesutampa (pilnai ar dalinai) su Generolo "color identity". Pvz.: jei Generolas yra Kemba, Kha Regent€$, kaldeje gali buti kiek nori Plains'u, gali buti Mistveil Plains€$, bet negali buti Island'u (ar kitu basic'u), negali buti Godless Shrine€$ (ar kitu shockland'u ar dual'u).
Zemes, kurie neturi basic land tipo ir savo teksto laukelyje neturi W.gif, U.gif, B.gif, R.gif, G.gif simboliu gali buti nauduojami bet kokiame deck'e. Pvz.: Terramorphic Expanse€$, Evolving Wilds€$, Panoramos, Shimmering Grotto€$ ir t.t. gali buti naudojami (o kai kurios net patartina naudoti) bet kokiame deck'e.

K: Kas atsitinka mono Generolui, jei as zaidziu ji is Command zonos ar is rankos ir ji nu'counter'ino, pvz. su Counterspell€$?
A: "Play rules: ... 12. If a Commander would be put into a graveyard or exile from anywhere, its owner may choose to move it to the command zone instead.", tai Generolo nu'counter'inimo atveju gali pasirinkti ar jis nueis i graveyard'a, ar i Command zona. Jei i Command zona, tai jis net akimirkai neatsidurs graveyard'e.

K: O kas bus, jei spell'as ar ability sako, kad as turiu padeti Generola ant kalades virsaus ar apacios (pvz.: Condemn€$, Hinder, Bant Charm€$)?
A: Tokiu atveju Generolas nueis ten, kur sako spell'as ar ability, nera pasirinkimo ar padeti ji i Command zona.

Bendrai: jei Generolas eina i graveyard'a is bet kur (sunaikinamas ant battlefield'o, discard'inamas is rankos, ni'mill'inamas is kalades, yra counter'inamas, yra sacrifice'inamas) ar i exile'a is bet kur, galima pasirinkti ar jis nueis i graveyard'a (ar exile'a), ar i Command zona. Jei Generolas yra grazinamas i ranka is battlefield'o (pvz. Into the Roil€$), ar dedamas ant kaledes virsaus ar apacios (pvz. Spell Crumple€$, Spin into Myth€$), ar imaisomas i kalade (pvz. Chaos Warp€$), tai pasirinkti negalima ir Generolas nueis ten kur sako spell'as ar ability.

K: Kaip su infect'u Commander'yje, ar reikia 10, 15, 20 ar dar kaz kiek poison counter'iu?
A: Jei tarp zaideju nera isankstinio susitarimo, tai zaidejas turintis 10 poison counter'iu pralaimi zaidima.

Šią žinutę keitė Pencil, 2011-10-16 12:04


--------------------
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Pencil
rašyti 2011-10-17 13:06
Parašyta: #2


proud casual player

Grupė: Organizatoriai
Iš kur: Vilnius




K: Kaip nustatyti dviveides (double-faced) kortos is Innistrad "color identity"?
A: "Color identity includes both sides of a DFC. If it's Red on one side and Green on the other, you can't play it in your mono-red deck." Sheldon, EDH Rules Committee - dviveides kortos color identity nustatoma pagal abi puses, pvz. Garruk Relentless€$ yra zaliai-juodas color identity prasme.


--------------------
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Nariai skaitantys šią temą: 1. (svečių: 1, užsislaptinusių narių: 0)
0 nariai:

 



- Lo-Fi Versija Dabar yra: 2021-12-02 11:34

Į viršų