IPB

Sveikas, svety! ( Prisijungti | Užsiregistruoti )

56 Puslapiai: V « < 54 55 56  
Reply to this topicStart new topic
> Viskas, ko jūs norėjote paklausti apie MtG, bet nedrįsote
Laiqua
rašyti 2016-12-05 14:17
Parašyta: #1651




Grupė: Nariai
Iš kur: Negyvenu (gerai jau gerai, Vilnius)




Taip, Inverterio ETB abilkė trigerinasi du kartus, rezolvinasi pirmoji (library -> exile, graveyard -> library), tada rezolvinasi antroji (library -> exile, graveyard tuščias, tai nieko į library neateina, nebent buvo kažkas sužaista tarp tų abilkių rezolvinimosi). Taigi tavo biblioteka ir kapinės atsidurs exile (atskirose krūvelėse), o tau liks tai, ką turėjai rankoje, ir tai, ką turėjai ant stalo.


--------------------
ąčęėįšųūž rulez! qwjx doesn't!
Nai i cala Eruo siluva tielyasse...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
vytyts
rašyti 2016-12-05 15:46
Parašyta: #1652




Grupė: Nariai
Iš kur: Vilnius




Aišku , ačiū tą ir norėjau išsiaiškinti wink.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
vytyts
rašyti 2016-12-28 11:19
Parašyta: #1653




Grupė: Nariai
Iš kur: Vilnius




iškilo klausimas :
tarkim ant stalo turiu Midnight Oil€$ su 3 kounteriais ir kaip geraširdiškai šventiškai nusiteikęs aš jį paimu ir padovanoju oponentui su Harmless Offering€$ pagalba biggrin.gif
oponentas rankoje turi tarkim 5 kortas . Kas vyksta su oponento kortom rankoje ir kada ?

Jei teisingai suprantu oponentas tik gaves ,,vidurnakčio tepalą'' turėtų discardinti iki leistino kortų rankoje skaičiaus ane ir dar loosins laifo už tai ? nesu labai užtikrintas ar taip viskas vyksta rolleyes.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Darlkind
rašyti 2016-12-28 12:01
Parašyta: #1654


baddecks.player

Grupė: Turgelio prižiūrėtojai
Iš kur: Vilnius




Player'is discardina iki savo max hand dydžio tik savo turn'o gale. Ty, padovanojus jį opponentui, esamojo ėjimo gale jis neturės discardinti kortų ir loosinti laifų, nes tai tavo, o ne jo turn'as.


--------------------
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
vytyts
rašyti 2016-12-28 13:42
Parašyta: #1655




Grupė: Nariai
Iš kur: Vilnius




QUOTE(Darlkind @ 2016-12-28 12:01) *

Player'is discardina iki savo max hand dydžio tik savo turn'o gale. Ty, padovanojus jį opponentui, esamojo ėjimo gale jis neturės discardinti kortų ir loosinti laifų, nes tai tavo, o ne jo turn'as.

Aišku , supratau . Ačiū už atsakymą smile.gif O galvojau jau tokį trolinimo deką sugalvojęs laugh.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
taadas
rašyti 2016-12-28 16:32
Parašyta: #1656




Grupė: Organizatoriai
Iš kur: Vilnius




QUOTE(vytyts @ 2016-12-28 13:42) *

Aišku , supratau . Ačiū už atsakymą smile.gif O galvojau jau tokį trolinimo deką sugalvojęs laugh.gif


Add Quicken to the deck ir galėsi per oponento ėjimą sužaisti Harmless offering. smile.gif Jei jau nori trolinti, daryk tai efektyviai.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Čiungančius
rašyti 2017-11-07 14:52
Parašyta: #1657




Grupė: Nariai
Iš kur: Vilnius




pasitikslinimui turiu klausimą dėl Toolcraft exemplar€$ ir Heart of kiran€$ - ar toolcrafteris per combat phase gali crewinti Heart? aš kaip suprantu ne, nes per vėlu jau būtų, tik nebent po šitos fazės, taip?

Šią žinutę keitė Čiungančius, 2017-11-07 14:53
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Yarra
rašyti 2017-11-07 15:26
Parašyta: #1658


Per Aspera Ad Astra

Grupė: Nariai
Iš kur: Vilnius




QUOTE(Čiungančius @ 2017-11-07 14:52) *

pasitikslinimui turiu klausimą dėl Toolcraft exemplar€$ ir Heart of kiran€$ - ar toolcrafteris per combat phase gali crewinti Heart? aš kaip suprantu ne, nes per vėlu jau būtų, tik nebent po šitos fazės, taip?


gali, per "beginning of combat" - pirma issirezolvina jo abilka, paskui crew'ini heart.


--------------------
Trust no one © X-Files
Пролетарии всех стран, объединяйтесь ! © В.И. Ленин

paveikslėlis
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Aladar
rašyti 2017-11-08 20:36
Parašyta: #1659




Grupė: Nariai
Iš kur: Vilnius




Situacija:
Turiu ant stalo Yahenni, Undying Partisan€$, rankoje turiu Start // Finish€$. Daugiau ant stalo nieko nėra. Oponentas per savo ėjimą kastina Fumigate€$. Abu turim daug manos.

Klausimas:
Ar aš galiu šiuo atveju in response kastinti Start // Finish€$ ir kai tas resolvonasi aktyvuoti (prieš Fumigate) Yahenni savybę (Sacrifice another creature) ir tokiu būdu išgelbėti jį nuo sunaikinimo?


--------------------
Technically we are all half centaur.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Darlkind
rašyti 2017-11-08 20:55
Parašyta: #1660


baddecks.player

Grupė: Turgelio prižiūrėtojai
Iš kur: Vilnius




QUOTE(Aladar @ 2017-11-08 20:36) *

Situacija:
Turiu ant stalo Yahenni, Undying Partisan€$, rankoje turiu Start // Finish€$. Daugiau ant stalo nieko nėra. Oponentas per savo ėjimą kastina Fumigate€$. Abu turim daug manos.

Klausimas:
Ar aš galiu šiuo atveju in response kastinti Start // Finish€$ ir kai tas resolvonasi aktyvuoti (prieš Fumigate) Yahenni savybę (Sacrifice another creature) ir tokiu būdu išgelbėti jį nuo sunaikinimo?
Taip. Išrezolvinus Start, kadangi kažkas pasikeitė, abu žaidėjai vėl gauna galimybę kažką padaryti (apnap principu - pirmas active žaidėjas, po to non-active, šiuo atveju tu esi non-active žaidėjas). Priešininkui papassinus priority tu gali pasackinti padarą, po ko vėl abu žaidėjai gauna galimybę kažką padaryti ir t.t. Kai abu nusprendžia kad nieko daugiau nebedaro, Fumigate išsirezolvina, bet Yahenni neužmuša.


--------------------
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Aladar
rašyti 2017-11-23 21:50
Parašyta: #1661




Grupė: Nariai
Iš kur: Vilnius




Situacija:
Oponentas turi ant stalo Vizier of many faces€$, kuris yra mano Padaro X kopija.
Per savo ėjimą aš kastinu Ixalan's Binding€$ ir pasirenku Vizierą kaip target.

Klausimas:
Kas bus toliau?
1) Oponenetas negalės kastinti daugiau Vizierų
2) Oponentas galės kastinti Vizierą, bet negalės jį padaryti Padaro X kopija
3) Oponentas negalės kastinti Padarų X
4) Dar kas nors...?

Manau, kad 3) variantas, bet nesu tikras.


--------------------
Technically we are all half centaur.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
kerolz
rašyti 2017-11-23 22:10
Parašyta: #1662




Grupė: Nariai




3 variantas

Edit:
Nors bendrai exile turetu but kaip vyzyris o ne kopija jau.tai sakyciau 1

Šią žinutę keitė kerolz, 2017-11-23 22:13
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Darlkind
rašyti 2017-11-23 22:27
Parašyta: #1663


baddecks.player

Grupė: Turgelio prižiūrėtojai
Iš kur: Vilnius




QUOTE(Aladar @ 2017-11-23 21:50) *
Kas bus toliau?

1-as variantas. Negalės castinti Vizirių. Citata iš Ixalan's Binding€$'o rulingų:
QUOTE
9/29/2017: If the exiled card has a different name in exile than it did on the battlefield, Ixalan's Binding stops players from casting spells with the name of that card as it exists in exile.


--------------------
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Aladar
rašyti 2018-01-04 10:38
Parašyta: #1664




Grupė: Nariai
Iš kur: Vilnius




Kaip suprantu Silent Gravestone€$ išjungia The Scarab God€$ galimybę exilinti creatures. O kaip šiuo atveju bus su God-Pharaoh's Gift€$ ability?

P.S. kažkodėl tag'ai nerodo kortos, patalpinsiu kaip paveiksliuką žemiau
» Slapukas (spoiler) «


--------------------
Technically we are all half centaur.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Yarra
rašyti 2018-01-04 11:03
Parašyta: #1665


Per Aspera Ad Astra

Grupė: Nariai
Iš kur: Vilnius




Dievas neveikia, o dovana veikia.


--------------------
Trust no one © X-Files
Пролетарии всех стран, объединяйтесь ! © В.И. Ленин

paveikslėlis
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Popiežius
rašyti 2018-01-04 14:37
Parašyta: #1666


Pasaulio klebonas...

Grupė: Nariai
Iš kur: Vilnius




Giftas veikia, nes jis netargetina.


--------------------
paveikslėlis
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Pjovėjas
rašyti 2018-10-24 13:07
Parašyta: #1667




Grupė: Nariai
Iš kur: Kaunas




Sveiki, nežinau kiek čia šis forumas aktyvus, bet gal kas perskaitys smile.gif

Pats realiai MtG nežaidžiau jau laaabai seniai ir norėčiau pasitikslinti ar nepasikeitė keletas taisyklių. Esmė ta, kad susiinstaliavau MtG Areną ir kai kas ten veikia kitaip, nei mano senu įsivaizdavimu turėtų. tai nežinau, ar čia Arenos bugas, ar pasikeitusios taisyklės.

Situacijos:

1. Thief of Sanity (čia iš tos naujosios Ravnicos). Prisivagiu su juo kortų. Man jas leidžia kerėti net tada, jei tą Thief of Sanity sunaikina. Aš lyg ir prisimenu, kad anksčiau to nebūdavo galima daryt, jei pačio vagies nebėra ant stalo. Aš blogai atsimenu? pakeitė taisykles? bugas?

2. paskelbiu atakerius ir ruošiuosi dar neperleidęs priority skelbti blokerius padaryt kažkurį iš savo atakerių unblockable (kažkurio ten padaro aktyvuojama abilka, tikrai galima pleinti kaip instantas). man to neleidžia daryti, paskelbus blokerius oponentas iškart declarina blokerius. Aš ne taip mygtukus spaudžiu? kažką pamiršau apie priority? ar kažkas pasikeitė taisyklėse?

Ačiū


--------------------
“His sacrifice shall not be forgotten. Now toss his body over there with the others.”
—Phage the Untouchable
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Chloras
rašyti 2018-10-24 13:44
Parašyta: #1668


Heavy metal maniac.

Grupė: Nariai
Iš kur: O aš iš Vilniaus...




Oh, malonu matyt senus nickus šitam forume. Welcome back. smile.gif
Deja, pats forumas yra gerokai nustekentas ir niekas juo nebesinaudoja jau maždaug metus laiko.
Na ok, dar yra keli idėjiniai entuziastai kurie čia lankosi (Aš, Yarra, kartais Darlkind), bet bent jau aš MtGA klausimais tikrai nepadėsiu, nes to žaidimo nežaidžiu. Manau info apie MtGA lengviausia būtų susirasti interneto platybėse, arba brūkštelk Salvatione, ten niekas tikrai dar nėra mirę ir garantuotai atsiras žmonių kurie į viską greitai ir aiškiai atsakys.
Sėkmės lošiant. smile.gif

Šią žinutę keitė Chloras, 2018-10-24 13:45


--------------------
Šeši iš dešimt lietuvių gyvena depresijoj, o likę keturi - Londone.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
sielagaudys
rašyti 2018-10-24 16:44
Parašyta: #1669


The Banbringer

Grupė: Moderatoriai
Iš kur: Vilnius




Sveikas! Sveikas sugrįžęs smile.gif
atsitiktinai užsukau, tai pakviesiu prisijungti prie MtG grupių facebooke - dabar viskas vyksta ten.
Trumpai:
1) Ne bugas, Thief of Sanity tekste specifiškai parašyta: „ You may look at and cast that card for as long as it remains exiled“, t. y. ability atsieta nuo paties Thief buvimo žaidime ir susieta su kortos buvimu exile.
2) Magic Arena turi tokius iffy momentus, galbūt pavyktų tą pagauti įjungus full control, bet nepažadu smile.gif Iš esmės - aktyvuoti pagal taisykles turėtum galėti, bet čia Arenos problema. Pabandyk, ar išeis su full control smile.gif


--------------------
Mano mainai
Mano pirkinukai
Anot Alekso (2016), „The only thing I'm obssesed with more than deck pimping is my dog.“
Level 2 Judge. Want to become a Judge? Have any MtG/tournament-related questions? Don't hesitate to message me!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Pjovėjas
rašyti 2018-10-26 10:19
Parašyta: #1670




Grupė: Nariai
Iš kur: Kaunas




Ačiū už paaiškinimus smile.gif


--------------------
“His sacrifice shall not be forgotten. Now toss his body over there with the others.”
—Phage the Untouchable
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Darlkind
rašyti 2018-10-26 14:22
Parašyta: #1671


baddecks.player

Grupė: Turgelio prižiūrėtojai
Iš kur: Vilnius




QUOTE(sielagaudys @ 2018-10-24 17:44) *
dabar viskas vyksta ten.
Atsižvelgiant į tai, kad maždaug pusė to kas vykdavo forume nebevyksta apskritai sad.gif , "viskas" skamba kiek kreivokai ... Bet yeah, iš to kas dar vyksta, vyksta išsiskaidžius ~4+ FB grupėse.

Šią žinutę keitė Darlkind, 2018-10-26 14:23


--------------------
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Chloras
rašyti 2018-10-29 14:43
Parašyta: #1672


Heavy metal maniac.

Grupė: Nariai
Iš kur: O aš iš Vilniaus...




QUOTE(Darlkind @ 2018-10-26 14:22) *

Atsižvelgiant į tai, kad maždaug pusė to kas vykdavo forume nebevyksta apskritai sad.gif , "viskas" skamba kiek kreivokai ... Bet yeah, iš to kas dar vyksta, vyksta išsiskaidžius ~4+ FB grupėse.

Skaldyk ir valdyk. biggrin.gif


--------------------
Šeši iš dešimt lietuvių gyvena depresijoj, o likę keturi - Londone.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
UncleIstvan
rašyti 2018-11-23 22:01
Parašyta: #1673




Grupė: Nariai
Iš kur: Pabradė




kas gali paaiskinti kaip jis veikia?

As Metamorphic Alteration enters the battlefield, choose a creature.
Enchanted creature is a copy of the chosen creature.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Darlkind
rašyti 2018-11-23 23:19
Parašyta: #1674


baddecks.player

Grupė: Turgelio prižiūrėtojai
Iš kur: Vilnius




QUOTE(UncleIstvan @ 2018-11-23 22:01) *

kas gali paaiskinti kaip jis veikia?

As Metamorphic Alteration€$ enters the battlefield, choose a creature.
Enchanted creature is a copy of the chosen creature.

Tas padaras ant kurio užmauni šį enchantmentą patampa kito padaro, esančio ant fieldo, kopija. Ty, jo vardas, P/T, creature tipai, efektai ir kitkas tampa identiški antrajam padarui. Toks jis lieka iki tol kol nuo jo šis enchantmentas nukrenta. Tokie dalykai kaip counteriai, auros ir pan nesikopijuoja. Pilną anglišką paaiškinimą ir rulingus gali perskaityti čia: https://scryfall.com/card/m19/60/metamorphic-alteration


--------------------
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

56 Puslapiai: V « < 54 55 56
Reply to this topicStart new topic
Nariai skaitantys šią temą: 2. (svečių: 2, užsislaptinusių narių: 0)
0 nariai:

 



- Lo-Fi Versija Dabar yra: 2019-12-14 01:46

Į viršų