![]() |
|
|
Sveikas, svety! ( Prisijungti | Užsiregistruoti )
![]() ![]() |
![]() |
Laiqua |
![]()
Parašyta:
#1651
|
![]() Grupė: Nariai Iš kur: Negyvenu (gerai jau gerai, Vilnius) ![]() |
Taip, Inverterio ETB abilkė trigerinasi du kartus, rezolvinasi pirmoji (library -> exile, graveyard -> library), tada rezolvinasi antroji (library -> exile, graveyard tuščias, tai nieko į library neateina, nebent buvo kažkas sužaista tarp tų abilkių rezolvinimosi). Taigi tavo biblioteka ir kapinės atsidurs exile (atskirose krūvelėse), o tau liks tai, ką turėjai rankoje, ir tai, ką turėjai ant stalo.
-------------------- ąčęėįšųūž rulez! qwjx doesn't!
Nai i cala Eruo siluva tielyasse... |
vytyts |
![]()
Parašyta:
#1652
|
Grupė: Nariai Iš kur: Vilnius ![]() |
Aišku , ačiū tą ir norėjau išsiaiškinti
![]() |
vytyts |
![]()
Parašyta:
#1653
|
Grupė: Nariai Iš kur: Vilnius ![]() |
iškilo klausimas :
tarkim ant stalo turiu Midnight Oil ![]() oponentas rankoje turi tarkim 5 kortas . Kas vyksta su oponento kortom rankoje ir kada ? Jei teisingai suprantu oponentas tik gaves ,,vidurnakčio tepalą'' turėtų discardinti iki leistino kortų rankoje skaičiaus ane ir dar loosins laifo už tai ? nesu labai užtikrintas ar taip viskas vyksta ![]() |
Darlkind |
![]()
Parašyta:
#1654
|
baddecks.player Grupė: Turgelio prižiūrėtojai Iš kur: Vilnius ![]() |
Player'is discardina iki savo max hand dydžio tik savo turn'o gale. Ty, padovanojus jį opponentui, esamojo ėjimo gale jis neturės discardinti kortų ir loosinti laifų, nes tai tavo, o ne jo turn'as.
-------------------- |
vytyts |
![]()
Parašyta:
#1655
|
Grupė: Nariai Iš kur: Vilnius ![]() |
Player'is discardina iki savo max hand dydžio tik savo turn'o gale. Ty, padovanojus jį opponentui, esamojo ėjimo gale jis neturės discardinti kortų ir loosinti laifų, nes tai tavo, o ne jo turn'as. Aišku , supratau . Ačiū už atsakymą ![]() ![]() |
taadas |
![]()
Parašyta:
#1656
|
![]() Grupė: Organizatoriai Iš kur: Vilnius ![]() |
|
Čiungančius |
![]()
Parašyta:
#1657
|
![]() Grupė: Nariai Iš kur: Vilnius ![]() |
pasitikslinimui turiu klausimą dėl Toolcraft exemplar
Šią žinutę keitė Čiungančius, 2017-11-07 14:53 |
Yarra |
![]()
Parašyta:
#1658
|
![]() Per Aspera Ad Astra Grupė: Nariai Iš kur: Vilnius ![]() |
pasitikslinimui turiu klausimą dėl Toolcraft exemplar gali, per "beginning of combat" - pirma issirezolvina jo abilka, paskui crew'ini heart. -------------------- |
Aladar |
![]()
Parašyta:
#1659
|
![]() Grupė: Nariai Iš kur: Vilnius ![]() |
Situacija:
Turiu ant stalo Yahenni, Undying Partisan Klausimas: Ar aš galiu šiuo atveju in response kastinti Start // Finish -------------------- Technically we are all half centaur.
|
Darlkind |
![]()
Parašyta:
#1660
|
baddecks.player Grupė: Turgelio prižiūrėtojai Iš kur: Vilnius ![]() |
Situacija: Turiu ant stalo Yahenni, Undying Partisan Klausimas: Ar aš galiu šiuo atveju in response kastinti Start // Finish -------------------- |
Aladar |
![]()
Parašyta:
#1661
|
![]() Grupė: Nariai Iš kur: Vilnius ![]() |
Situacija:
Oponentas turi ant stalo Vizier of many faces Per savo ėjimą aš kastinu Ixalan's Binding Klausimas: Kas bus toliau? 1) Oponenetas negalės kastinti daugiau Vizierų 2) Oponentas galės kastinti Vizierą, bet negalės jį padaryti Padaro X kopija 3) Oponentas negalės kastinti Padarų X 4) Dar kas nors...? Manau, kad 3) variantas, bet nesu tikras. -------------------- Technically we are all half centaur.
|
kerolz |
![]()
Parašyta:
#1662
|
Grupė: Nariai ![]() |
3 variantas
Edit: Nors bendrai exile turetu but kaip vyzyris o ne kopija jau.tai sakyciau 1 Šią žinutę keitė kerolz, 2017-11-23 22:13 |
Darlkind |
![]()
Parašyta:
#1663
|
baddecks.player Grupė: Turgelio prižiūrėtojai Iš kur: Vilnius ![]() |
Kas bus toliau? 1-as variantas. Negalės castinti Vizirių. Citata iš Ixalan's Binding QUOTE 9/29/2017: If the exiled card has a different name in exile than it did on the battlefield, Ixalan's Binding stops players from casting spells with the name of that card as it exists in exile. -------------------- |
Aladar |
![]()
Parašyta:
#1664
|
![]() Grupė: Nariai Iš kur: Vilnius ![]() |
Kaip suprantu Silent Gravestone
P.S. kažkodėl tag'ai nerodo kortos, patalpinsiu kaip paveiksliuką žemiau » Slapukas (spoiler) « -------------------- Technically we are all half centaur.
|
Yarra |
![]()
Parašyta:
#1665
|
![]() Per Aspera Ad Astra Grupė: Nariai Iš kur: Vilnius ![]() |
Dievas neveikia, o dovana veikia.
-------------------- |
Popiežius |
![]()
Parašyta:
#1666
|
![]() Pasaulio klebonas... Grupė: Nariai Iš kur: Vilnius ![]() |
Giftas veikia, nes jis netargetina.
-------------------- |
Pjovėjas |
![]()
Parašyta:
#1667
|
![]() Grupė: Nariai Iš kur: Kaunas ![]() |
Sveiki, nežinau kiek čia šis forumas aktyvus, bet gal kas perskaitys
![]() Pats realiai MtG nežaidžiau jau laaabai seniai ir norėčiau pasitikslinti ar nepasikeitė keletas taisyklių. Esmė ta, kad susiinstaliavau MtG Areną ir kai kas ten veikia kitaip, nei mano senu įsivaizdavimu turėtų. tai nežinau, ar čia Arenos bugas, ar pasikeitusios taisyklės. Situacijos: 1. Thief of Sanity (čia iš tos naujosios Ravnicos). Prisivagiu su juo kortų. Man jas leidžia kerėti net tada, jei tą Thief of Sanity sunaikina. Aš lyg ir prisimenu, kad anksčiau to nebūdavo galima daryt, jei pačio vagies nebėra ant stalo. Aš blogai atsimenu? pakeitė taisykles? bugas? 2. paskelbiu atakerius ir ruošiuosi dar neperleidęs priority skelbti blokerius padaryt kažkurį iš savo atakerių unblockable (kažkurio ten padaro aktyvuojama abilka, tikrai galima pleinti kaip instantas). man to neleidžia daryti, paskelbus blokerius oponentas iškart declarina blokerius. Aš ne taip mygtukus spaudžiu? kažką pamiršau apie priority? ar kažkas pasikeitė taisyklėse? Ačiū -------------------- His sacrifice shall not be forgotten. Now toss his body over there with the others.
Phage the Untouchable |
Chloras |
![]()
Parašyta:
#1668
|
![]() Heavy metal maniac. Grupė: Nariai Iš kur: O aš iš Vilniaus... ![]() |
Oh, malonu matyt senus nickus šitam forume. Welcome back.
![]() Deja, pats forumas yra gerokai nustekentas ir niekas juo nebesinaudoja jau maždaug metus laiko. Na ok, dar yra keli idėjiniai entuziastai kurie čia lankosi (Aš, Yarra, kartais Darlkind), bet bent jau aš MtGA klausimais tikrai nepadėsiu, nes to žaidimo nežaidžiu. Manau info apie MtGA lengviausia būtų susirasti interneto platybėse, arba brūkštelk Salvatione, ten niekas tikrai dar nėra mirę ir garantuotai atsiras žmonių kurie į viską greitai ir aiškiai atsakys. Sėkmės lošiant. ![]() Šią žinutę keitė Chloras, 2018-10-24 13:45 -------------------- Šeši iš dešimt lietuvių gyvena depresijoj, o likę keturi - Londone.
|
sielagaudys |
![]()
Parašyta:
#1669
|
![]() The Banbringer Grupė: Moderatoriai Iš kur: Vilnius ![]() |
Sveikas! Sveikas sugrįžęs
![]() atsitiktinai užsukau, tai pakviesiu prisijungti prie MtG grupių facebooke - dabar viskas vyksta ten. Trumpai: 1) Ne bugas, Thief of Sanity tekste specifiškai parašyta: You may look at and cast that card for as long as it remains exiled, t. y. ability atsieta nuo paties Thief buvimo žaidime ir susieta su kortos buvimu exile. 2) Magic Arena turi tokius iffy momentus, galbūt pavyktų tą pagauti įjungus full control, bet nepažadu ![]() ![]() -------------------- Mano mainai
Mano pirkinukai Anot Alekso (2016), The only thing I'm obssesed with more than deck pimping is my dog. Level 2 Judge. Want to become a Judge? Have any MtG/tournament-related questions? Don't hesitate to message me! |
Pjovėjas |
![]()
Parašyta:
#1670
|
![]() Grupė: Nariai Iš kur: Kaunas ![]() |
Ačiū už paaiškinimus
![]() -------------------- His sacrifice shall not be forgotten. Now toss his body over there with the others.
Phage the Untouchable |
Darlkind |
![]()
Parašyta:
#1671
|
baddecks.player Grupė: Turgelio prižiūrėtojai Iš kur: Vilnius ![]() |
dabar viskas vyksta ten. Atsižvelgiant į tai, kad maždaug pusė to kas vykdavo forume nebevyksta apskritai ![]() Šią žinutę keitė Darlkind, 2018-10-26 14:23 -------------------- |
Chloras |
![]()
Parašyta:
#1672
|
![]() Heavy metal maniac. Grupė: Nariai Iš kur: O aš iš Vilniaus... ![]() |
Atsižvelgiant į tai, kad maždaug pusė to kas vykdavo forume nebevyksta apskritai ![]() Skaldyk ir valdyk. ![]() -------------------- Šeši iš dešimt lietuvių gyvena depresijoj, o likę keturi - Londone.
|
UncleIstvan |
![]()
Parašyta:
#1673
|
![]() Grupė: Nariai Iš kur: Pabradė ![]() |
kas gali paaiskinti kaip jis veikia?
As Metamorphic Alteration enters the battlefield, choose a creature. Enchanted creature is a copy of the chosen creature. |
Darlkind |
![]()
Parašyta:
#1674
|
baddecks.player Grupė: Turgelio prižiūrėtojai Iš kur: Vilnius ![]() |
kas gali paaiskinti kaip jis veikia? As Metamorphic Alteration Enchanted creature is a copy of the chosen creature. Tas padaras ant kurio užmauni šį enchantmentą patampa kito padaro, esančio ant fieldo, kopija. Ty, jo vardas, P/T, creature tipai, efektai ir kitkas tampa identiški antrajam padarui. Toks jis lieka iki tol kol nuo jo šis enchantmentas nukrenta. Tokie dalykai kaip counteriai, auros ir pan nesikopijuoja. Pilną anglišką paaiškinimą ir rulingus gali perskaityti čia: https://scryfall.com/card/m19/60/metamorphic-alteration -------------------- |
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Versija | Dabar yra: 2021-03-08 17:13 |
|
![]() |
|||||||||||||||
Invision Power Board
© 2021 IPS, Inc.
|