IPB

Sveikas, svety! ( Prisijungti | Užsiregistruoti )

 
Reply to this topicStart new topic
> Klausimas del taisykliu
kostikas
rašyti 2017-04-28 20:44
Parašyta: #1




Grupė: Nariai
Iš kur: Vilnius




Kai zaidejas istraukia visas savo kalades kortas, jis pralaimi tik ejimo pabaigoje ar is karto?

Jeigu per savo paties ejima padarai taip, kad tu ir priesininkas traukia kazkiek kortu, tai jis savo ejimo pradzioje ar pabaigoje turetu ismesti tiek kortu, kad tik 7 turetu (jeigu virsija)?

Šią žinutę keitė kostikas, 2017-04-28 20:58
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Darlkind
rašyti 2017-04-28 21:02
Parašyta: #2


baddecks.player

Grupė: Turgelio prižiūrėtojai
Iš kur: Vilnius




Žaidėjas pralaimi tuo momentu, kai pabando traukti kortą nebeturėdamas library kortų. Ty, net turėdamas 0 kortų kaladėje, tam tikrų efektų pagalba, kurie tau leidžia netraukti kortų, nepraloši žaidimo.

Discardas galioja tik active playeriui (ty tam, kurio dabar ėjimas), ir jis savo turno gale (prieš užbaigdamas turną) turi išsidiscardinti iki 7 kortų.


--------------------
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Chloras
rašyti 2017-04-28 21:02
Parašyta: #3


Heavy metal maniac.

Grupė: Nariai
Iš kur: O aš iš Vilniaus...




Nuo tuščos kaladės žaidėjas savaime nepralaimi. Jis pralaimi tik tada, kai jam reikia traukti kortą, o kaladė tuščia.


--------------------
Šeši iš dešimt lietuvių gyvena depresijoj, o likę keturi - Londone.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
vytyts
rašyti 2017-06-06 12:16
Parašyta: #4




Grupė: Nariai
Iš kur: Vilnius




iškilo greitas klausimas ir kažkaip nerandu atsakymo :

kastinu korta iš Commune with Lava€$ exilintos krūvos , oponentas meta remand€$ą ir nukounterina ją .Ar mano kastinta korta eina į ranką ar stays in exile ? ir kodėl smile.gif
pagal taisyklę 2/1/2007 If you Remand a card with Flashback, the card will still be exiled. (bet iš c.eith lava kortos nesiskaito kaip flashbakintos ane ?)
Iš anksto ačiū už atsakymą wink.gif

Šią žinutę keitė vytyts, 2017-06-06 12:18
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ClockworkAlice
rašyti 2017-06-06 13:16
Parašyta: #5




Grupė: Nariai
Iš kur: Vilnius




QUOTE(vytyts @ 2017-06-06 13:16) *
iškilo greitas klausimas ir kažkaip nerandu atsakymo :

kastinu korta iš Commune with Lava€$ exilintos krūvos , oponentas meta remand€$ą ir nukounterina ją .Ar mano kastinta korta eina į ranką ar stays in exile ? ir kodėl smile.gif
pagal taisyklę 2/1/2007 If you Remand a card with Flashback, the card will still be exiled. (bet iš c.eith lava kortos nesiskaito kaip flashbakintos ane ?)
Iš anksto ačiū už atsakymą wink.gif


Nuremandinta korta eis į ranką. Nucounterspellinta korta eis į graveyardą. Tai, iš kur sucastinai kortą, nedaro įtakos tam, kaip tai paveiks jos counterinimą.

Kodėl su Flashbacku yra kitaip? Flashbackintos kortos, kai nucounterinamos arba nuremandinamos, pasilieka Exile todėl, kad pati Flashbacko savybė sako: Exile this card from graveyard, (...). Todėl ji ir būna išexilinama nepriklausomai nuo to, rezolvinosi pats spellas ar ne.


--------------------
God damn me, jei mano komentarai bus trumpesni nei 300 žodžių.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Popiežius
rašyti 2017-06-06 14:24
Parašyta: #6


Pasaulio klebonas...

Grupė: Nariai
Iš kur: Vilnius




Alice, commune with lava juk irgi castini exilintas kortas, tai kodėl manai, kad tavo paaiškinimas makes any sense? Ir flashbakinama korta iš graveyardo eina ne į exile, o į steką, jei ką.

Šiaip jau remandintas flashbakas exilinasi dėl to, kad taisyklėse būtent tai parašyta:
702.33a <...> If the flashback cost was paid, exile this card instead of putting it anywhere else any time it would leave the stack. <...>


--------------------
paveikslėlis
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
sideG
rašyti 2017-06-07 23:37
Parašyta: #7


L2

Grupė: Nariai
Iš kur: Vilnius/Klaipėda




Trumpai, korta cast'inta dėl Commune with Lava€$ ir nuremand'inta eis į ranka. O dabar kodėl.
Eglė teisingai paaiškino.
Flashback ability sako: You may cast this card from your graveyard for its flashback cost. Then exile it. Vadinasi, jei aktyvuosi flashback, tai korta exile'insis kaip flashback efektas, nesvarbu ar spell resolved ar ne (Just like Eglė said).
O Commune with Lava€$ tau tiesiog leidžia cast'inti exile'intas kortas, nieko bendro su flashback ability neturi. Kai cast'ini pvz Glorybringer€$ iš exile su Commune with Lava€$, tu Glorybringer€$ pašalini iš exile į stack'ą. O stack'e kortai jau nesvarbu iš kur tu ją cast'inai.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Aladar
rašyti 2017-06-21 14:35
Parašyta: #8




Grupė: Nariai
Iš kur: Vilnius




Tokia situacija:

Ant stalo turiu Hazoret's Monument€$.
Vyksta mano ėjimas - darau untap, traukiu kortą.

Dedu Bloodrage Brawler€$, jis resolv'inasi, tada discard'inu kortą, kaip reikalauja kortos aprašymas.

Dabar aš noriu pasinaudoti Monumento savybe ir patraukti dar vieną kortą.

Ar teisingai suprantu, kad šiuo atveju man reikės discard'inti dar vieną kortą ir kad tą pirmą kortą (kurią discard'inau kaip Brawlerio „mokestį“) šiuo atveju negali būti užskaityta?


--------------------
Technically we are all half centaur.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Laiqua
rašyti 2017-06-21 14:39
Parašyta: #9




Grupė: Nariai
Iš kur: Negyvenu (gerai jau gerai, Vilnius)




Iš dalies supranti teisingai, tačiau vienoje vietoje darai klaidą: Hazoretės (kaip ir bet kurio kito) monumento efektas trigger'inasi, kai tu sužaidi burtą, o ne kai jis rezolvinasi. Taigi dėl monumento efekto discard ir draw daryti turi anksčiau, nei diskardini kortą dėl Bloodrage Brawler atėjimo.

Daugumoje situacijų tai neturi didelės reikšmės, tačiau rimtesniame turnyre, jei bandysi daryti taip, kaip aprašei, tai oponentas gali tiesiog neleisti, nes Bloodrage Brawler jau išsirezolvino, taigi galima suprasti, kad tu jau pasirinkai nenaudoti monumento efekto. Ir oponentas bus teisus.


--------------------
ąčęėįšųūž rulez! qwjx doesn't!
Nai i cala Eruo siluva tielyasse...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Martynas_Orlovas
rašyti 2017-06-21 14:41
Parašyta: #10




Grupė: Nariai
Iš kur: Vilnius




QUOTE(Aladar @ 2017-06-21 15:35) *

Tokia situacija:

Ant stalo turiu Hazoret's Monument€$.
Vyksta mano ėjimas - darau untap, traukiu kortą.

Dedu Bloodrage Brawler€$, jis resolv'inasi, tada discard'inu kortą, kaip reikalauja kortos aprašymas.

Dabar aš noriu pasinaudoti Monumento savybe ir patraukti dar vieną kortą.

Ar teisingai suprantu, kad šiuo atveju man reikės discard'inti dar vieną kortą ir kad tą pirmą kortą (kurią discard'inau kaip Brawlerio „mokestį“) šiuo atveju negali būti užskaityta?


Monumentas sako, kad kai castini gali discardinti, o brawleris sako, kad kai ateina į žaidimą, tada turi discardinti. Tai jeigu teisingai suprantu castindamas brawlerį pirma nusprendi ar nori discardinti monumento efektui ir tik po to discardini dėl brawlerio. I might be wrong though. biggrin.gif


--------------------
paveikslėlis
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Xemnon
rašyti 2017-06-21 14:54
Parašyta: #11


Born on Reborn

Grupė: Teisļæ½jai
Iš kur: Vilnius




QUOTE(Martynas_Orlovas @ 2017-06-21 15:41) *

Monumentas sako, kad kai castini gali discardinti, o brawleris sako, kad kai ateina į žaidimą, tada turi discardinti. Tai jeigu teisingai suprantu castindamas brawlerį pirma nusprendi ar nori discardinti monumento efektui ir tik po to discardini dėl brawlerio. I might be wrong though. biggrin.gif

Nope, you're not wrong smile.gif


--------------------
Bestebint einančius žmones gatve, mosuojančius plaštakėm.
paveikslėlis
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Aladar
rašyti 2017-06-21 14:54
Parašyta: #12




Grupė: Nariai
Iš kur: Vilnius




QUOTE(Laiqua @ 2017-06-21 15:39) *

Hazoretės (kaip ir bet kurio kito) monumento efektas trigger'inasi, kai tu sužaidi burtą

Ačiū, dabar aiškiau smile.gif
Kitaip tariant, aš galiu pasinaudoti Monumento savybe net tuo atveju, jei oponentas užblokuos mano Minotaurą su kokiu nors Essence Scatter€$.

Šią žinutę keitė Aladar, 2017-06-21 14:56


--------------------
Technically we are all half centaur.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Xemnon
rašyti 2017-06-21 14:55
Parašyta: #13


Born on Reborn

Grupė: Teisļæ½jai
Iš kur: Vilnius




QUOTE(Aladar @ 2017-06-21 15:54) *

Kitaip tariant, aš galiu pasinaudoti Monumento savybę net tuo atveju, jei oponentas užblokuos mano Minotaurą su kokiu nors Essence Scatter€$.

Tikrai taip.


--------------------
Bestebint einančius žmones gatve, mosuojančius plaštakėm.
paveikslėlis
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Aladar
rašyti 2017-06-23 09:19
Parašyta: #14




Grupė: Nariai
Iš kur: Vilnius




Graveyard'e turiu Commit // Memory€$ ir Never // Return€$

Per savo ėjimą dedu Warfire Javelineer€$, kurio savybė "it deals X damage to target creature an opponent controls, where X is the number of instant and sorcery cards in your graveyard"

Koks šiuo atveju bus X? 2, 3 ar 4?


--------------------
Technically we are all half centaur.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
vytyts
rašyti 2017-06-23 09:23
Parašyta: #15




Grupė: Nariai
Iš kur: Vilnius




QUOTE(Aladar @ 2017-06-23 10:19) *

Graveyard'e turiu Commit // Memory€$ ir Never // Return€$

Per savo ėjimą dedu Warfire Javelineer€$, kurio savybė "it deals X damage to target creature an opponent controls, where X is the number of instant and sorcery cards in your graveyard"

Koks šiuo atveju bus X? 2, 3 ar 4?

4/18/2017: Each split card is a single card. For example, if you discard one, you’ve discarded one card, not two. If an effect counts the number of instant and sorcery cards in your graveyard, Destined // Lead counts once, not twice.

x bus 2 smile.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Aladar
rašyti 2017-06-23 09:32
Parašyta: #16




Grupė: Nariai
Iš kur: Vilnius




Ačiū, truputį išmušė šitas punktas

"708.4c A split card has each card type specified on either of its halves and each ability in the text box of each half."

Tai gaunasi jei skačiuojam "X" Javelineer'iui, tai bus 1, o jei skaičiuojam kortų tipus Deliriumui, tai Commit // Memory€$ jau kaip 2 tipai eis?


--------------------
Technically we are all half centaur.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
vytyts
rašyti 2017-06-23 10:29
Parašyta: #17




Grupė: Nariai
Iš kur: Vilnius




QUOTE(Aladar @ 2017-06-23 10:32) *

Ačiū, truputį išmušė šitas punktas

"708.4c A split card has each card type specified on either of its halves and each ability in the text box of each half."

Tai gaunasi jei skačiuojam "X" Javelineer'iui, tai bus 1, o jei skaičiuojam kortų tipus Deliriumui, tai Commit // Memory€$ jau kaip 2 tipai eis?

Tikrai taip wink.gif
In any zone other than the stack, the split card has the characteristics of both halves
( tai delirium'ui splitinta korta greive skaičiuosis kaip instant + sorcery ir bus 2 tipų)
(minotaurui tu skaiciuoji instantus ir sorcerius , t.y.kortų skaičių - kadangi ši korta yra ir viena ir kita turiu omneny kad sorcery ir instantas , bet ji ir skaiciuosis tik kaip viena korta )


pasiskaityk kitam forume panaši situacija su spellheart chimera€$ ir Destined // Lead€$ jeigu netingi wink.gif

http://www.mtgsalvation.com/forums/magic-f...s-and-its-types
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Aladar
rašyti 2017-09-15 07:19
Parašyta: #18




Grupė: Nariai
Iš kur: Vilnius




Kaip ir išsiaiškinau, bet vis gi noriu įsitikinti, kad teisingai supratau:

Ar galima nužudyti Glyph Keeper€$ su Fatal Push€$+Essence Extraction€$? Pushas kaip ir negali jam nieko padaryti, bet kaip pirmas trigeris suveiks?


--------------------
Technically we are all half centaur.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Yarra
rašyti 2017-09-15 07:29
Parašyta: #19


Per Aspera Ad Astra

Grupė: Nariai
Iš kur: Vilnius




QUOTE(Aladar @ 2017-09-15 08:19) *

Kaip ir išsiaiškinau, bet vis gi noriu įsitikinti, kad teisingai supratau:

Ar galima nužudyti Glyph Keeper€$ su Fatal Push€$+Essence Extraction€$? Pushas kaip ir negali jam nieko padaryti, bet kaip pirmas trigeris suveiks?


Taip, galima.


--------------------
Trust no one © X-Files
Пролетарии всех стран, объединяйтесь ! © В.И. Ленин

paveikslėlis
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Robke
rašyti 2017-09-15 13:22
Parašyta: #20




Grupė: Nariai
Iš kur: Vilnius




delete me.

Šią žinutę keitė Robke, 2017-09-15 13:23


--------------------
The chase is better than the catch.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Nariai skaitantys šią temą: 2. (svečių: 2, užsislaptinusių narių: 0)
0 nariai:

 



- Lo-Fi Versija Dabar yra: 2020-05-30 23:50

Į viršų