IPB

Sveikas, svety! ( Prisijungti | Užsiregistruoti )

56 Puslapiai: V < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Viskas, ko jūs norėjote paklausti apie MtG, bet nedrįsote
5raz
rašyti 2008-06-05 07:26
Parašyta: #31


Ze extended monsta

Grupė: Nariai
Iš kur: Kaunas




Saidbordinimo priklausomai nuo to ar zaisi ar trauksi pavyzdys:
Extended Ichoridas gali SB laikyti pvz 3x Pithing Needle€$ ir 3x Chalice of the void€$. Jei Ichorido zaidejas antroje partijoje pradeda, jis desis 3x Chalice ir 1x needle ir jei patrauks pirmu ejimu gales issimesti chalice nustatyta ant 0, ir taip neleis oponentui issimest Tormod's crypt€$. Jeigu Ichorido zaidejas traukia, jis ims is saido 3x needle 1x chalice. Prabangos is anksto chalicu isjungti crypto jis jau netures, kadangi oponentas gali crypt ismest pirmu savo ejimu. Todel Ichorido zaidejui telieka stabdyt cryptus needlu.


--------------------
vlada wrote:
U have deck,and upgraded version of that deck -not hard to choose,that is like choosing between blond chick and blond chick with silikons.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Ubagu Karalius
rašyti 2008-06-10 22:44
Parašyta: #32




Grupė: Nariai
Iš kur: Lietuva,Vilnius




nelabai supratau,jei jau dalvavau pirmam NQ,tai ar gali antram?..


--------------------
All ends in obliteration-love in hatred,life in death,and light in empty darkness.
http://ubagu-irstva.myminicity.com/
Tuoj olimiada,kasio finale Lietuva ir ispanija bus,tikiuosi Lietuviai laimes,nes noriu vel matyt gasol'i verkianty... ^^
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Žyga
rašyti 2008-06-10 22:55
Parašyta: #33




Grupė: Nariai
Iš kur: Vilnius




Jei neprasikvalikavai gali.


--------------------
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Atzala
rašyti 2008-06-11 00:25
Parašyta: #34


Lemingu sargas nuo 2000

Grupė: Nariai
Iš kur: Vilnius




huh ? as girdejau kad jei turi prasikvalifajinima ( pvz ant ratingu ) vistiek gali dalyvauti ir tureti kelis kvalifajus ...


--------------------
Naujausias MTG rarity: Paprastos, Nepaprastos ir Stebuklingos :D
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
5raz
rašyti 2008-06-11 07:22
Parašyta: #35


Ze extended monsta

Grupė: Nariai
Iš kur: Kaunas




Jei esi uzsikvalifikaves i natsus, dalyvauti kvalifikajeriuose kaip pats negali.
Hint: gali pasikviest Ambrazieju Snaideri suzaist su tavo deku ar dar ka is draugu wink.gif


--------------------
vlada wrote:
U have deck,and upgraded version of that deck -not hard to choose,that is like choosing between blond chick and blond chick with silikons.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
kraken
rašyti 2008-06-11 18:18
Parašyta: #36




Grupė: Teisļæ½jai
Iš kur: vilnius




klausimas.ar as galiu pasiimti savo brolio dci ir su juo zaisti kitam nq?.ar reikia jo sutikimo?ar is vis negalima?


--------------------
Niekada nelaimļæ½si visļæ½ partijļæ½, jei nepavyks laimļæ½ti pirmosios.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Kurmis
rašyti 2008-06-11 18:30
Parašyta: #37




Grupė: Nariai
Iš kur: Vilnius




Sumasciau,kad reikia kada i artistus uzeit.Parasyta,kad varzybos prasideda 18.30,o kada ten pradeda liaudis rinktis?Dar,gal kas nors gali nupasakot kaip FNM'ai vyksta?

Šią žinutę keitė Kurmis, 2008-06-12 19:41


--------------------
"Courage is not the absence of fear, but rather the judgement that something else is more important than fear." Ambrose Redmoon
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
AlmostProfe
rašyti 2008-06-11 18:38
Parašyta: #38


Deckai gali buti dvieju rusiu - geri ir biudzetiniai

Grupė: Nariai
Iš kur: Vilnius




QUOTE(kraken @ 2008.06.11, 19:18) *

klausimas.ar as galiu pasiimti savo brolio dci ir su juo zaisti kitam nq?.ar reikia jo sutikimo?ar is vis negalima?


Na, ambraziejus Shnaideris (ar kaip ten jis vadinasi), jau gana seniai dalyvauja turnyruose juose nebudamas.


--------------------
Make The Game
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
sielagaudys
rašyti 2008-06-11 18:49
Parašyta: #39


The Banbringer

Grupė: Moderatoriai
Iš kur: Vilnius




IMHO dalyvavimas rimtuose turnyruose svetimais vardais sucks ir must die. Suprantama išimtis - ambraziejus, kuris realiai nedalyvauja ir tik išlygina dalyvių skaičių.
O jau iki tokių dalykų, kad žmonės prasikvalifikuoja į nacus kitų pagalba -sorry, ne. Tai jau labai rimtas DCI taisyklių pažeidimas.


--------------------
Mano mainai
Mano pirkinukai
Anot Alekso (2016), „The only thing I'm obssesed with more than deck pimping is my dog.“
Level 2 Judge. Want to become a Judge? Have any MtG/tournament-related questions? Don't hesitate to message me!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Nimfa
rašyti 2008-06-12 19:38
Parašyta: #40




Grupė: Nariai
Iš kur: Vilnius




Pilnai pritariu Entity ir manau, kad toks elgesys yra mažiausiai negarbingas.
Tas pats kas eiti laikyti egzaminų už kitą.


--------------------
Just when you think you've seen it all, someone changes what 'it' is.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
AlmostProfe
rašyti 2008-06-12 19:41
Parašyta: #41


Deckai gali buti dvieju rusiu - geri ir biudzetiniai

Grupė: Nariai
Iš kur: Vilnius




QUOTE(Nimfa @ 2008.06.12, 20:38) *

Tas pats kas eiti laikyti egzaminų už kitą.


Ne tas pats, kadangi pinigus sumoka nedalyvaujantis.

Kad nebutu offtopic, klausimas: Tarkim zaidziamas padaras uz Evoke kaina. Ar galima jam atejus i zaidima, i ji mesti momentary blink€$ ir taip padara isgelbet?

Šią žinutę keitė AlmostProfe, 2008-06-12 19:42


--------------------
Make The Game
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Snobas
rašyti 2008-06-12 19:43
Parašyta: #42


Su MtG nuo 2004/neaktyvus nuo '09

Grupė: Nariai
Iš kur: Vilnius




QUOTE(AlmostProfe @ 2008.06.12, 20:41) *

Kad nebutu offtopic, klausimas: Tarkim zaidziamas padaras uz Evoke kaina. Ar galima jam atejus i zaidima, i ji mesti momentary blink€$ ir taip padara isgelbet?

Yep, galima.


--------------------
"Success is nothing more than taking advantage of an opportunity" --> Anonymous
"Jei bijai - nedaryk, jei darai - nebijok." --> Čingischanas
mano kortos
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
_uN_
rašyti 2008-06-12 19:43
Parašyta: #43


2+2=4 or is it?

Grupė: Nariai
Iš kur: Šiauliai




QUOTE(AlmostProfe @ 2008.06.12, 20:41) *

Tarkim zaidziamas padaras uz Evoke kaina. Ar galima jam atejus i zaidima, i ji mesti momentary blink€$ ir taip padara isgelbet?


Taip

Edit: Speeds biggrin.gif

Šią žinutę keitė _uN_, 2008-06-12 19:44


--------------------
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Nimfa
rašyti 2008-06-13 16:23
Parašyta: #44




Grupė: Nariai
Iš kur: Vilnius




Almost profe: o prie ko čia pinigai? Ne piniguose šiuo atveju (kaip ir egzamino) esmė.


--------------------
Just when you think you've seen it all, someone changes what 'it' is.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Kurmis
rašyti 2008-06-13 17:56
Parašyta: #45




Grupė: Nariai
Iš kur: Vilnius




QUOTE(Kurmis @ 2008.06.11, 19:30) *

Sumasciau,kad reikia kada i artistus uzeit.Parasyta,kad varzybos prasideda 18.30,o kada ten pradeda liaudis rinktis?Dar,gal kas nors gali nupasakot kaip FNM'ai vyksta?

Visi cia tokie aktyvus atsakineti i Kraken'o klausima.Gal kas i maniski atsakys? :$


--------------------
"Courage is not the absence of fear, but rather the judgement that something else is more important than fear." Ambrose Redmoon
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Yarra
rašyti 2008-06-13 18:58
Parašyta: #46


Per Aspera Ad Astra

Grupė: Nariai
Iš kur: Vilnius




QUOTE(Kurmis @ 2008.06.13, 17:56) *

Visi cia tokie aktyvus atsakineti i Kraken'o klausima.Gal kas i maniski atsakys? :$


1) ~ 18:10
2) registracija, pair'ingai, pirmas ratas, pair'ingai, antras ratas, pair'ingai, trecias ratas, prizu dalynimas.


--------------------
Trust no one © X-Files
Пролетарии всех стран, объединяйтесь ! © В.И. Ленин

paveikslėlis
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Kurmis
rašyti 2008-06-13 19:04
Parašyta: #47




Grupė: Nariai
Iš kur: Vilnius




QUOTE(Yarra @ 2008.06.13, 19:58) *

1) ~ 18:10
2) registracija, pair'ingai, pirmas ratas, pair'ingai, antras ratas, pair'ingai, trecias ratas, prizu dalynimas.

Sirdingai dekingas.


--------------------
"Courage is not the absence of fear, but rather the judgement that something else is more important than fear." Ambrose Redmoon
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Cinkas
rašyti 2008-06-14 09:43
Parašyta: #48




Grupė: Nariai
Iš kur: Wilno :)




QUOTE(Yarra @ 2008.06.13, 19:58) *

1) ~ 18:10


Yra ir pora zmoniu kurie apie 17:30 ateina. Net jei planuojamas draft'as jie atsinesha savo T2 kalades ir "pasimusa" tarpusavyje smile.gif


--------------------
Cinkas / Zn
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
AlmostProfe
rašyti 2008-06-14 11:39
Parašyta: #49


Deckai gali buti dvieju rusiu - geri ir biudzetiniai

Grupė: Nariai
Iš kur: Vilnius




QUOTE(Nimfa @ 2008.06.13, 17:23) *

Almost profe: o prie ko čia pinigai? Ne piniguose šiuo atveju (kaip ir egzamino) esmė.


O man atrodo, kad esme butent cia ir yra. Prasydamas, kad kas nors eitu uz tave i egzamina, taip pat prasai, kad uz tave mokytusi, tuo tarpu turnyri yra mokami pinigai, kuriuos ir moka tas kuris nori dalyvaut.


--------------------
Make The Game
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
singler
rašyti 2008-06-14 12:06
Parašyta: #50


Jaunasis iškrypėlis

Grupė: Nariai
Iš kur: Vilnius




taip pat tas, kuris dalyvauja turnyre uz tave, igauna igudziu, gal kazkiek pasitreniruoja (t.y. mokosi). vienintelis skirtumas tik tame, kas sumoka uz turnyra. Bet abu atvejai yra nesaziningi, nes uz viena zmogu darba padaro kitas (ar islaiko egza, ar "islaiko" NQ)


--------------------
migruoju į lietuviškų žodžių rašymą lietuviškai :)

mano H/W

There Is No Time, No End, No Today, No Yesterday, No Tomorrow, Only the Forever, and Forever and Forever without End
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
diabolic
rašyti 2008-06-14 15:48
Parašyta: #51


What to play? That's the question

Grupė: Nariai
Iš kur: Kaunas




O jei pavyzdziui zmogus isvaziuoja birzelio gale i uzsieni ir grista tik diena pries nacus?


--------------------
If you can know what they know, and they don’t know what you know, yet also they don’t know that you know what they know, then you have your edge.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
sielagaudys
rašyti 2008-06-14 17:52
Parašyta: #52


The Banbringer

Grupė: Moderatoriai
Iš kur: Vilnius




QUOTE(diabolic @ 2008.06.14, 16:48) *

O jei pavyzdziui zmogus isvaziuoja birzelio gale i uzsieni ir grista tik diena pries nacus?


Tai jau giliai jo asmeninė problema?


--------------------
Mano mainai
Mano pirkinukai
Anot Alekso (2016), „The only thing I'm obssesed with more than deck pimping is my dog.“
Level 2 Judge. Want to become a Judge? Have any MtG/tournament-related questions? Don't hesitate to message me!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Gurult
rašyti 2008-06-14 18:29
Parašyta: #53




Grupė: Nariai
Iš kur: ukmerge




turiu klausima jei turiu korta su -1-1 counteriu ir pridedu +1+1 caunteri ar suveiks cortos persist savybe?


--------------------
The best ideas often come from the worst minds
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Snobas
rašyti 2008-06-14 19:54
Parašyta: #54


Su MtG nuo 2004/neaktyvus nuo '09

Grupė: Nariai
Iš kur: Vilnius




QUOTE(Gurult @ 2008.06.14, 19:29) *

turiu klausima jei turiu korta su -1-1 counteriu ir pridedu +1+1 caunteri ar suveiks cortos persist savybe?

Pridėjus +1/+1 counterį ant kortos turinčios -1/-1 counterį, abu counteriai susiprastins. Taigi korta nebeturės -1/-1 counterio ir persist veiks.


--------------------
"Success is nothing more than taking advantage of an opportunity" --> Anonymous
"Jei bijai - nedaryk, jei darai - nebijok." --> Čingischanas
mano kortos
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Cinkas
rašyti 2008-06-14 21:39
Parašyta: #55




Grupė: Nariai
Iš kur: Wilno :)




QUOTE(Gurult @ 2008.06.14, 19:29) *

turiu klausima jei turiu korta su -1-1 counteriu ir pridedu +1+1 caunteri ar suveiks cortos persist savybe?


Taoip, Gurult. smile.gif Tuo ir remiasi combo deck'as su EDIT juniper order ranger€$'iu

EDIT: aciu uz pataisyma smile.gif

Šią žinutę keitė Cinkas, 2008-06-15 18:31


--------------------
Cinkas / Zn
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
diabolic
rašyti 2008-06-14 23:13
Parašyta: #56


What to play? That's the question

Grupė: Nariai
Iš kur: Kaunas




Ta korta vadinasi Juniper Order Ranger€$ neblogas listas yra va cia: http://www.wizards.com/default.asp?x=mtgcom/daily/mf202


--------------------
If you can know what they know, and they don’t know what you know, yet also they don’t know that you know what they know, then you have your edge.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
AlmostProfe
rašyti 2008-06-17 14:35
Parašyta: #57


Deckai gali buti dvieju rusiu - geri ir biudzetiniai

Grupė: Nariai
Iš kur: Vilnius




Yra tokia situacija. Pas priesininka Phyrexian totem€$, pas mane padaras (nesvarbu koks). Priesininkas sumoka 2.gifB.gif ir puola su totemu. Metu mirrorweave€$ ir pasirenku totema. Mano padaras tampa juodas 5/5. Blokuoju priesininko totema su savuoju. Klausimas. Ar man reikes sacinti 5 permanentus? Ta prasme, ar totemo ability priklauso artifactui ar priklauso padarui. Nes jei priklauso Artifactui, tai iseina, kad nukopinus totema, sis negauna ability "whenever is dealt damage sacrifice that many permanants", o tampa tesiog juodas 5/5 padaras su trample. Kaip yra is tiesu?


--------------------
Make The Game
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Pjovėjas
rašyti 2008-06-17 14:45
Parašyta: #58




Grupė: Nariai
Iš kur: Kaunas




Šiuo atveju siūlau skaityti kortų efektus paraidžiui:
Kas yra priešininko totemas? Padaras turintis abilką "Whenever Phyrexian Totem is dealt damage, if it's a creature, sacrifice that many permanents" Koks skirtumas kas buvo anksčiau. DABATR jis yra padaras, kuriam ant kaktos išraižyta minėta eilutė.
Ką daro Mirrorweave? Nukopijuoja padarą (su visais jo pribumbasais, įskaitant tatuiruotes ant kaktos). Todėl būk geras ir suaukok viską, kiek tavo totemai gavo žalos, nes jų abilka tau taip liepia.

Šią žinutę keitė Pjovėjas, 2008-06-17 14:45


--------------------
“His sacrifice shall not be forgotten. Now toss his body over there with the others.”
—Phage the Untouchable
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Robke
rašyti 2008-06-17 14:45
Parašyta: #59




Grupė: Nariai
Iš kur: Vilnius




Nesvarbu, ar totemas padaras, ar ne, jis vistiek turi tą abilką, dėl kurios jam gavus žalą reikia aukot permanentus. Taip, ir tau reiks.


--------------------
The chase is better than the catch.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
PhanTom
rašyti 2008-06-17 14:52
Parašyta: #60




Grupė: Teisļæ½jai
Iš kur: UK




Vat tik kad jūs visi praleidote tą faktelį, kad blokuoti tu negalėsi. Nebent sumokėsi 2.gifB.gif. Nes kopijuojant, nukopijuojama tik tai, kas parašyta ant kortos, o visokie veikiantys efektai, tame tarpe ir animavimo, neaplikuojami.

Pjovėjau, vat ir ne su visais pribumbasais, o tik bazinį modelį gauni nuo veidrodinio audinio.

Šią žinutę keitė PhanTom, 2008-06-17 14:54


--------------------
Mano kortos
QUOTE
Geeks are rising from the shadows.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

56 Puslapiai: V < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
Nariai skaitantys šią temą: 1. (svečių: 1, užsislaptinusių narių: 0)
0 nariai:

 



- Lo-Fi Versija Dabar yra: 2020-06-05 20:31

Į viršų