DUK - Paieška - Narių sąrašas - Kalendorius
Pilna versija: Alternatyvos MTGO paieškos
Magic: The Gathering forumas > Formatų aptarimas > Žaidimai internetu
Puslapiai: 1, 2
Tomas :P
Ieškodamas nemokamos, ar artimos nemokamai alternatyvos MTGO (kas nesuprato Magic Online) peržiūrėjau nemažai populiariausių internetinių kortų žaidimų, didžioji dalis pasirodydavo nemokami tik reklamoje, realiai norint būti bent truputį competetive reikėdavo mokėti, o pats žaidimas būdavo pasikartojantis ir per random (pavyzdys warstorm). Radau keletą įdomių alternatyvų (Urban rivals, kuris jau buvo reklamuotas šiame forume), bet vėlgi trūkdavo Magic apkrovos smegenims ir taktikos.
Geriausia rasta alternatyva - alteil www.alteil.com. tai japoniško kortų žaidimo angliška versija.
gameplay - daug kas perimta iš magic - mana cost, legend rule, iš 5 spalvų paliktos tik keturios, iš raudonos ir žalios padaryta viena raudona, bet su milžiniškais padarais ir pumpu. žaidžiasi lengvai, bugai išgaudyti dar japoniškoje versijoje
Card art - pilnai prilygsta magic, o jei patinka anime stilius tai išvis puikus.
Ar mokamas - registracija nemokama, nereikia nieko parsisiūsti, moki tik už naujas kortas, bet pradžioje duodamas starteris - pasirenki kurios iš keturių spalvų, yra ganėtinai stiprus, dar kortų gauni kartais už laimėtus mačus ar už level up. Yra ir būdas gauti žaidiminių pinigų naujoms kortoms, kuriuos šiaip perki. Mirror master žaidimėlis, kuriame gali kasdien užkalti po pora centukų lavindamas atminti (jokių reklamų ir sponsorių puslapių lankymo)
Vienintelė problema - mažoka žaidėjų, žaidimas naujas o reklaminė kompanija dar neužsukta.
Taigi tokia mano alternatyva, jei kas žino geresnių tegu postina, ir atiduoda tautos teismui, paskui galėsim ir balsavimą surengt smile.gif
5raz
fumbbl.com - ant javos sukodintas Blood Bowl
Nostromo
As, kaip MtG pakaitala, nesenei visai atradau Blue Moon. Tai 2004 metu zaidimas sukurtas vokiecio Reiner Knizia. Patiko tas, kad tai ne CCG, o tiesiog CG. Man kaip casual zaidejui tai tinka, nes yra baigtinis kortu skaicius, kitaip sakant yra keletas rasiu, ir ju kaipo temines kalades. Kiekviena kalade sudaro 31 korta ( 30 koviniu kortu ir viena tos rases lyderio korta, kuri praktiskai zaidime nieko nereiskia ). Kiekviena korta yra skirtinga ir deke negali but daugiau nei vienas tos pacios kortos analogas. Aisku, turnyrinius zaidejus tai tikriausiai nuvils, bet cia ir yra visas fun, kad turi sekti kortas, zinoti savo ir priesininko deka vos ne mintinai ( kas ilgiau pazaidus praktiskai nera sunku, kadangi tik 30 kortu ). Kuo issiskyre tas zaidimas - visu pirma - oversized korots ( uzsikinsau beeieskodamas sleevsu, patikekit ), bet uztat artas nerealus ! Ir ant oversize matosi tikrai jegiskai. Pati koncepcija zaidimo - kovoja du magai ( zaidimas TIK 2 zaidejam, no multiplayer ), ir irgi yra gyvunu ( Character ), palaikymo ( Support ), momentines jegos ( Booster ) ir vadovavimo ( Leadership ) kortos. Gyvunai turi dvi reiksmes - ugnies arba zemes galios. Vieni kietesni ant ugnies , kiti ant zemes , priklauso nuo deko ( pvz Vulca rases jau pats pavadininimas sako, kad gyvena anie vulkanuose ). Na ir mesa ta,kad nera jokios manos, tiesiog turnai. Per turna meti po viena gyvuna + koki support ar booster korta. Aisku yra su abilkom ir gyvunai ir kitos kortos, kurios overridina pagrindines taisykles, cia kaip MtG. Jei laimi duele, patrauki prie saves vieno is triju drakonu demesi ( kas patiko tai , kad core sete yra triju drakonu miniatiuros visai nieko padarytos ir savotiskas playmatas toks ), kai baigiasi kortos , kurio pusej drakonai - tas ir laimi. Laimetojas gauna kristalus ( vienas uz pergale, + po kiekviena uz drakona - taip kad max - 4 kristalai ), bo zaidimo gilesnis tikslas - atstatyti Blue Moon miesto didiji PSI kristala.
Na nenoriu issiplest labai daug , kam bus idomu - susiras info apie tai, nemazai to gerio yra inete. Apie esme - radau vieno veikejo rasyta programa, kurioje yra visos 9 rasiu kalades ir gali zaist pries dirbtini intelekta. Pradzioj buvau shoke - is kokiu 20 partiju laimejau vos viena - juodai kietai AI zaidzia, net maniau is pradziu kad skritptas cheatina, bet ten yra idomi galimybe - assistantas bei debug funkcija - gali matyti sugeneruota priesininko hand'a. Zodziu , net dabar jau imusus ranka laimet pavyksta gal 3-4 kartus is 10 ir tai priklauso kokia rase pries kokia zaidzia. Aisku gaila, kad negalima zmogus pries zmogu pvz per LAN arba interneta, bet seip dailiai padarytas pats interfeisas, paprasa ir lengva perprast visa...jei kam Blue Moon sako ka nors, tikrai verta pamegint...

http://www.keldon.net/bluemoon/ - cia bus du failai ( vienas pati programa, kitas kazkokia duomenu baze )

http://new.fantasyflightgames.com/ffg_cont...uemoonrules.pdf - Blue Moon Card game rules ( english )
sielagaudys
Buvo toks Astral Masters. Netgi su draftinimu online, turnyrais ir viskuo. Ir netgi padoriu žaidėjų skaičium. Žaidimas evoliucionuoja, vystosi, aš ten grįžtu kas pusmetį-metus apsidairyt, retsykiais kokį archetipą sukuriu smile.gif . Tiesa, jis turėjo gana rimtų power level problemų, ypač su kortomis, prieinamomis tik tiems, kas sumoka vienkartinį mokesčiuką biggrin.gif . Bet labai fainas ir medžikui artimas dalykiukas, rekomenduoju, gal ir pats kada užsuksiu, jau gerus metus nesilankiau, įdomu, kaip dabar atrodo smile.gif .
random atsiliepimas:
gaminghorizon.com:

...for such a small release it does an impressive job of basically cloning the Magic: The Gathering card game and translating it into an easy to play windows game...

http://www.astralmasters.com/

taisa: na, ir neblogas palaikymas iš kūrėjų pusės. diiidelis respectas jiems smile.gif .
belekuris
Gal kas nors galit pasakyti kaip suinstalinti, kad MWS rodytu kortu paveiksliukus ir pacios kortos atrodytu kaip naujos, o ne kaip is senu ediciju.MWS turiu susiinstalines, kortu remeliu pic irgi tik nezinau kur juos installiinti kad veiktu.
Atzala
Saitas slightlymagic.com atrodo eini ten, parsisiunti Full Scans paveiksliukus pagal instrukcijas, juos dedi y MWS/Pics direktorija. Vualah, tau rodo tos edicijos paveiksliukus.

Note:Turek omeny kad jei noresi VISU ediciju HQ mtg paveiksliuku tai uzims apie 2 gb.. (o gal daugiau... neatsimenu..)
belekuris
Viska pavyko padaryti,pazaidziau kelis kartus taciau atsitiko vienas dalykas.Is pradziu buvau susikures deck ir su juo zaidziau.Bet kai sukuriau nauja decka tai man dabar tik jo kortas ir rodo, ta prasme nera visu kitu kortu tik tos kurios ieina i decka.
Atzala
Kai darai Load deck/library paspausk ant decko, nes tau kai duos rinktis failus rodys ir mws.library ir mws.deck failus ir jei pasirinksi kalade, loadinsi ja ne kaip Deck o kaip tavo kortu kataloga. Tiesiog ysitikink kad tu renkiesi kalade o ne library. Taip pat pravartu butu uzsideti Default Master Base/Library kad nenutiktu tokiu nelaimiu daugiau smile.gif

Tikiuosi suprantamai paaiskinau..
belekuris
Suprantamai.Labai aciu
Cinkas
QUOTE(Nostromo @ 2009.02.11, 23:47) *

As, kaip MtG pakaitala, nesenei visai atradau Blue Moon.


Nerandu kur buvo kalbama apie Duels of Plainswalkers.
Zodziu, Gavau newsletteri. jame rasoma:
Magic: The Gathering soon on Xbox LIVE® Arcade!

Soon on Xbox LIVE® Arcade, Magic: The Gathering – Duels of the Planeswalkers features eight unique player decks, deck customization with unlocked content, single player and cooperative campaigns, ranked and unranked online single player and more!

Available in Belgium, Denmark, Finland, France, Germany, Italy, Ireland, Netherlands, Norway, Spain, Sweden, Switzerland, Portugal and UK.

Komentaras: sad.gif ir Kodel ?
Atzala
QUOTE
Available in Belgium, Denmark, Finland, France, Germany, Italy, Ireland, Netherlands, Norway, Spain, Sweden, Switzerland, Portugal and UK.

...and Ebay...
Yarra
QUOTE(Cinkas @ 2009.04.16, 11:28) *

Komentaras: sad.gif ir Kodel ?


todel kad mes europieciai, bet europieciai antrarusiai sad.gif

P.S.: demo versijos dar nera.
shizzar
Žaidžiau šitą grožį Memfyje. Labai kokybiškai padarytas žaidimukas, nors patogumu senoji shandalaro versija man labiau patiko. AI kur kas protingesnis, nei pirmojoje versijoje. Lauksim PC versijos - jei kas kur pamatys realią release datą, papostinkite šioje temoje plz.
Yarra
Pagaliau Xbox Live portale pasirode zaidimo versija skirta Xbox 360. Trial (aka demo) version download in progress smile.gif.
Cinkas
QUOTE(Yarra @ 2009.06.19, 14:43) *

Pagaliau Xbox Live portale pasirode zaidimo versija skirta Xbox 360. Trial (aka demo) version download in progress smile.gif.


Yarra, o gal gal4si pakviesti tautos atvykti pas tave ir paziurek kaip tas daiktas sukasi rolleyes.gif
Yarra
Cinkai, patikek, sis zaidimas nevertas apsilankymo viengungio irstvoje smile.gif.
Cinkas
QUOTE(Yarra @ 2009.06.19, 21:32) *

Cinkai, patikek, sis zaidimas nevertas apsilankymo viengungio irstvoje smile.gif.

Really ? So sucks? smile.gif
(O ir kuo viengungio irštva prasta? Galima užsikrėsti viengungiškumu ? smile.gif )
giltine
seip labai patiko (Xbox mtg :DofP)
losiau tik trail versija
naujokams ipatingai frendly valdymas.
deja kaip trail versijai labai dauk apribojimu smile.gif
Yarra
QUOTE(Cinkas @ 2009.06.22, 8:08) *

Really ? So sucks? smile.gif
(O ir kuo viengungio irštva prasta? Galima užsikrėsti viengungiškumu ? smile.gif )


Zaidimo tikslas - pritraukt nauju zaideju is Xbox 360 vartotoju. Del to zaidimo taisykles labai supaprastintos - nera kai kuriu faziu, nera mulliganu. Be to tai ne MWS analogas ar kaz ka tokio - pradedamas gauni pora kaladziu theme deck lygio, toliau zaisdamas atrakini daugiau tokiu kaladziu ir papildomas kortas su kuriais galesi patobulinti sias kalades (kadangi pas mane trial versija tai nesupratau ar papildomu kortu is viso 17 ar kiekvienai kaladei po 17, tikiosi kad kiekvienai kaladei). Su tomis kalademis ir zaidi online arba pries AI kompanijoje. AI labai vidutiniskas, ant sudetingiausio lygio daro akyvaizdzias klaidas.
Trumpai tariant - patirusiam zaidejui sis zaidimas nafig reikalingas (nebent nori gauti promo rara - kazkur skaiciau kad nupirkusiems pilna versija Wizardai atsius alternate art promo foilu).
Viengungio irstvos pavojus tai gylus sukretimas ir sokas, nes viengungio irstvoje valdo "срач и бардак" biggrin.gif .
shizzar
срач и бордак - это наше всё smile.gif

Ačiū yarrai už atsiliepimus. Jau galvojau pirkti Xbox vien tam, kad turėčiau šitą daiktą. Dabar palauksiu PC versijos...
Cinkas
QUOTE(shizzar @ 2009.06.22, 10:46) *

Ačiū yarrai už atsiliepimus. Jau galvojau pirkti Xbox vien tam, kad turėčiau šitą daiktą. Dabar palauksiu PC versijos...

Bijau, kad teks ilgai mumis laukti sad.gif O kol piratine isleis tai is vis - prazilsime smile.gif
(Beje, ta pati svarsciau (Del XboX).
beje, Yarra... Gal planuoji isigyti, o ne tik su Trial'u tenkintis ?
frontas
QUOTE(shizzar @ 2009.06.22, 10:46) *

срач и бордак - это наше всё smile.gif

Ačiū yarrai už atsiliepimus. Jau galvojau pirkti Xbox vien tam, kad turėčiau šitą daiktą. Dabar palauksiu PC versijos...


Kiek suprantu, tas trial'as yra ta pati muinia, kurią kūrėjai vežioja po Grand Prix. Jeigu tai tiesa- tuomet iki galutinio produkto ten daug ko trūksta ir dar daug kas bus (cituojant vieną developerį).
Yarra
QUOTE(frontas @ 2009.06.22, 12:00) *

Kiek suprantu, tas trial'as yra ta pati muinia, kurią kūrėjai vežioja po Grand Prix. Jeigu tai tiesa- tuomet iki galutinio produkto ten daug ko trūksta ir dar daug kas bus (cituojant vieną developerį).


Seip, uzrakinti dalykai trial versijoj tai: zaidimas online (kitaip tariant versus mode), uzblokuota kompanija (gali suzaist tik su dviem priesais - mono red ir mono white) ir uzblokuota galimibe gaut laimetas kortas/kalades (o tai reiskia kad nekaip negali patobulinti kalades ir kad gali zaist tik su mono red ir mono green kalademis).
Dar nepaminejau vieno zaidimo trukumo: cia neapibriezta ANAP struktura. Ka tai reiskia ? Jeigu MtGO mes zaidziam kaip turi but, pavyzdiuj: decklare attackers, AP - pass/play something, NAP - pass/play something. Tai cia viskas vyksta biski kitaip: decklare blockers, isijungia taimeris ir abu zaidejai turi galimibe suzaist ka nors.
Pirkt X-deze vien del sito zaidimo absoliuciai neverta.
Pats as dar neapsisprendziau del pilnos versijos - kai suzinosiu daugiau apie bonusines "real" kortas tada ir apsispresiu (zaidime apie tai nieko nera). Pats zaidimas, be tu "real" kortu, IMHO nevertas 10$ (plius dar uz galimibe zaist online reikes moket "golden membership" mokesti). As ne apie tai kad jis toks jau blogas, tiesiog jis skirtas ne MtG'istams. Jis skirtas visiskai nieko nezinantiems apie MtG zmonems, arba zmonems kurie kaz ka girdejo apie MtG, bet niekada nezaide smile.gif.
PhanTom
QUOTE(Yarra @ 2009.06.22, 17:15) *

Pats as dar neapsisprendziau del pilnos versijos - kai suzinosiu daugiau apie bonusines "real" kortas tada ir apsispresiu (zaidime apie tai nieko nera).


http://www.wizards.com/Magic/Digital/Duels...cks/and/unlocks

prasom, pilni decklistai ir bonus kortos.

Be to, siandien ir pries keleta dienu Mothership'e buvo straipsniai apie AI kurima sitam zaidimui, net su kodo pavyzdziais bei kaip AI nusprendzia ka ir kaip zaisti. Normalus Magic'as butu neikandamas paprastam AI, per daug pasirinkimu medziu, tad gameplay'us yra supaprastintas.
Yarra
QUOTE(PhanTom @ 2009.06.22, 17:04) *

http://www.wizards.com/Magic/Digital/Duels...cks/and/unlocks

prasom, pilni decklistai ir bonus kortos.


As turejau omeny popierines kortas, ne vurtualias. Kaz kada skaiciau kad nupirkusiems zaidima bus siunciamos alternate art promo foil'ai. Buvo mineta kad tai gali buti Garruk'as.

5raz
Tai tikrai bus Garukas, picas buvo wotc puslapyje
Yarra
QUOTE(5raz @ 2009.06.22, 19:53) *

Tai tikrai bus Garukas, picas buvo wotc puslapyje


Jo, tikrai taip.
Va koks grazuolis:
http://www.top8magic.com/tag/promo-garruk/
Akral
QUOTE(PhanTom @ 2009.06.22, 18:04) *
Normalus Magic'as butu neikandamas paprastam AI, per daug pasirinkimu medziu, tad gameplay'us yra supaprastintas.
Drąsus pareiškimas.
Pats programuoju ir nemanau, kad taip jau sunku būtų parašyti AI pilnam Mtg. Drįsiu teigti, kad net lengviau, nei vidutinio lygio šachmatų varikliuką – vien todėl, kad įvertinti padėtį gerokai lengviau. Card advantage, board advantage, gyvybės – viskas labai paprastai suskaičiuojama.
Galimų variantų irgi ne taip daug – paprastai tam tikrą akimirką turi vieną iš 2-15 pasirinkimų, ne daugiau.
Nematau problemų, turint tokių išteklių, kaip Hasbro.

Nors iš kitos pusės, jie tiesiog Mtg klientą (MTGO) rašė krūvą laiko...
Spawn
Akral, manau klysti. Šachmatuose visa informacija apie žaidimo būseną atvira, o Magic'e ne. Yra daug informacijos, kurios nežinai - kas ant tavo bibliotekos viršaus, kas pas priešininką rankoje, net nežinai, kas pas jį kaladėje, t.y. ką potencialiai jis gali ištraukti per kitus kelis ėjimus. Todėl labai sunku modeliuoti potencialius optimalius priešininko ėjimus, ypač leidžiant žaidėjams laisvai konstruoti kalades. Aišku, galima parašyti algoritmą, kuris nežinomybes ignoruoja, bet rezultatus Yara jau aprašė.
PhanTom
QUOTE(Akral @ 2009.06.22, 21:27) *

Drąsus pareiškimas.
Pats programuoju ir nemanau, kad taip jau sunku būtų parašyti AI pilnam Mtg. Drįsiu teigti, kad net lengviau, nei vidutinio lygio šachmatų varikliuką – vien todėl, kad įvertinti padėtį gerokai lengviau. Card advantage, board advantage, gyvybės – viskas labai paprastai suskaičiuojama.
Galimų variantų irgi ne taip daug – paprastai tam tikrą akimirką turi vieną iš 2-15 pasirinkimų, ne daugiau.
Nematau problemų, turint tokių išteklių, kaip Hasbro.

Nors iš kitos pusės, jie tiesiog Mtg klientą (MTGO) rašė krūvą laiko...


Akrali, aš neprogramuoju, tačiau straipsnį skaičiau. Ir suvokiu kas ten parašyta. Perskaityk ir tu, rašė pats AI kodo programuotojas, tada komentuok. Parodyk, kur jis klydo. Ten paminėta, kaip buvo mažinamas pasirinkimų medis. Sakyk, žaisdamas MUC planuodavai 5 ėjimus į priekį? Manau, kad taip. Šis AI planuoja į priekį 3 (!!!) veiksmus. AI nemoka atiduoti persvarą dabar, tam kad atsigriebti ateityje, kad ir gynybai palikti padarų ar užmušti savo padaro.

Tiesa sakant, skaitant kitus forumus (MTG Salvation, The Source), nuolatos atsiranda tokių programerių, kurie pasiryžta parašyti pilną MtG simuliaciją/Shandalaro update/etc. Dauguma jų taip ir prapuola. Iš tų, kurie pasiryžta savo jėgas skirti nekomercinei žaidimo kopijai, esu išbandęs ne vieną - kiekviename kompiuteris žaisdavo kvailai neoptimaliai. Iš tavęs tikėjausi daugiau.
Akral
QUOTE(Spawn @ 2009.06.22, 22:03) *
Yra daug informacijos, kurios nežinai - kas ant tavo bibliotekos viršaus, kas pas priešininką rankoje, net nežinai, kas pas jį kaladėje, t.y. ką potencialiai jis gali ištraukti per kitus kelis ėjimus.
Taip, lygiai taip pat, kaip ir nežinai to, kas pas jį rankoje. Taip, tai nėra lengva. Taip, įdėti jam smegenų vertinti metageimą ir kaladžių tipus (jei jis žaidžia vien Islandus, burno nelaukti) yra siaubingai sunku. Bet kas to prašo? Vien iš lentos analizės ir kortų kiekio varžovo rankoje galima daryti daug išvadų.
AI nebus itin stiprus, bet to iš jo ir nereikia.

QUOTE(PhanTom @ 2009.06.22, 23:30) *
Perskaityk ir tu, rašė pats AI kodo programuotojas, tada komentuok. Parodyk, kur jis klydo.
Apie kokį tu straipsnį? biggrin.gif Visame topike nieko neradau.
QUOTE(PhanTom @ 2009.06.22, 23:30) *
Sakyk, žaisdamas MUC planuodavai 5 ėjimus į priekį? Manau, kad taip.
Nė velnio. Turėdavau bendrą strategiją „už kelių ėjimų surasiu langą išmesti Keiga€$i“, bet konkrečiai neplanuodavau. Turėdavau individualių situacijų „turiu rasti išeiti per du ėjimus, arba gyvybės kris kritiškai žemai“, bet visvien konkrečiai neplanuodavau.
QUOTE(PhanTom @ 2009.06.22, 23:30) *
Šis AI planuoja į priekį 3 (!!!) veiksmus.
Aš nuoširdžiai manau, kad šis skaičius ištrauktas iš šiknos juodosios skylės ir reiškia visai ne tai, ką manome arba žaidimo programuotojai visur naudoja brute force algoritmus.
QUOTE(PhanTom @ 2009.06.22, 23:30) *
AI nemoka atiduoti persvarą dabar, tam kad atsigriebti ateityje, kad ir gynybai palikti padarų ar užmušti savo padaro.
Nematau techninių sunkumų tam padaryti. Visai nematau problemų užmušant savo padarus.


QUOTE(PhanTom @ 2009.06.22, 23:30) *
Tiesa sakant, skaitant kitus forumus (MTG Salvation, The Source), nuolatos atsiranda tokių programerių, kurie pasiryžta parašyti pilną MtG simuliaciją/Shandalaro update/etc. Dauguma jų taip ir prapuola. Iš tų, kurie pasiryžta savo jėgas skirti nekomercinei žaidimo kopijai, esu išbandęs ne vieną - kiekviename kompiuteris žaisdavo kvailai neoptimaliai.
Khm. Pacituosiu:
QUOTE(Akral @ 2009.06.22, 21:27) *
Nematau problemų, turint tokių išteklių, kaip Hasbro.
Bet kokiam programuotojui akivaizdu, kiek čia darbo bus.
Be finansavimo ir didelių terminų nieko planuoti neverta, todėl tavo matyti rezultatai – vieninteliai įmanomi.
Bet korporacija Hasbro turi išteklių padaryti šį AI ir mano nuomone, tai nėra jai tokia didelė užduotis, kad reikėtų atmazkių „mums teko pašalinti APNAP, kad išleistume AI“. Priežastis viena – pataupyta pinigų.

Apibendrinsiu: Hasbro nepadarė geresnio AI todėl, kad nusprentė nebeleisti tam daugiau pinigų, o ne todėl, kad tai tokia sunki techniškai užduotis.

QUOTE(PhanTom @ 2009.06.22, 23:30) *
Iš tavęs tikėjausi daugiau.
Vaje, aš tave nuvyliau. Pzdc, kokia drama, kokios emocijos.
Ar būtina taip išdidžiai bendrauti?
Nimfa
Akrali: toks AI apie kokį tu kalbi yra komerciškai neapsimokantis. T.y. jo atsipirkimas bus mažesnis, nei į jį sudėti pinigai.
Vadinasi net ir turint tike išteklių, kiek turi Hasbro tai yra neįmanoma, nes komerciškai netikslinga.
Pažiūrėk, kaip Wizardai kankinasi su MtGOnline, galvoji todėl, kad neturi pinigų? Žinoma, tam tikrai prasme MtG online yra sudėtingesnis dalykas, nei šitas žaidimo variantas, ypač jei paliekam galimybę tik dvikovom -- atkrenta sinchronizacija, sekimas, kas vyksta kruvoje kitų vietų ir t.t. tačiau tai vis dar gerokai brangus projektas.
Akral
QUOTE(Nimfa @ 2009.06.23, 2:24) *
Akrali: toks AI apie kokį tu kalbi yra komerciškai neapsimokantis. T.y. jo atsipirkimas bus mažesnis, nei į jį sudėti pinigai.
Savo žinute aukščiau aš kaip tik tai ir bandžiau pasakyti. Pacituosiu save:
QUOTE(Akral @ 2009.06.23, 0:41) *
Apibendrinsiu: Hasbro nepadarė geresnio AI todėl, kad nusprentė nebeleisti tam daugiau pinigų, o ne todėl, kad tai tokia sunki techniškai užduotis.

QUOTE(Nimfa @ 2009.06.23, 2:24) *
Žinoma, tam tikrai prasme MtG online yra sudėtingesnis dalykas, nei šitas žaidimo variantas...
Dirbtinis intelektas yra sunkesnis dalykas už bet kokius MTGO tinklo protokolų realizavimus.
PhanTom
Sorry, jei taip sunku surasti. Mothership MtG pasaulyje žinomas kaip www.wizards.com....

štai pats straipsnis - http://www.wizards.com/Magic/Magazine/Arti...aily/feature/44


QUOTE
Aš nuoširdžiai manau, kad šis skaičius ištrauktas iš šiknos juodosios skylės ir reiškia visai ne tai, ką manome arba žaidimo programuotojai visur naudoja brute force algoritmus.


QUOTE
So after three levels of decision experimentation (actually six moves, because each decision needs a "skip" decision to allow it to resolve from the stack) we stop trying actions and just default to "skip," allowing the world to move forward and observe the results.


Galbūt aš kažko labai nežinau apie X-Box struktūrą ar apie programavimo sudėtingumą ar kaštus, tačiau man jo argumentai atrodė įtikinami. Gerai, jiem pagailo išteklių. Daugeliui žaidimo kūrėjų pagailsta jų. Žaidimo išleidimo data ir taip buvo atidėta keletą kartų.
Balkaaras
Jeigu ką vis domina MTG PC versijos yra neblogų naujienų - DotP vis dar planuojama išleisti PC platformai: http://news.bigdownload.com/2009/11/09/mag...ming-to-the-pc/

Beje yra gaminamas naujas PC žaidimo variantas:
http://www.magicthegatheringtactics.com/
Cinkas
NAUJIENLAI6K5 GAVAU:

Good news! Duels of the Planeswalkers
is coming to PC Users via Steam!

The pre-sale began this week and combines core game and expansion pack 1.

The game is available in English, German, French, Italian and Spanish.

Just head over to Steam and set up an account.

Duel of the Planeswalkers players will enjoy the benefits of the Steamworks’ features included in all PC versions, such as auto-updating, Steam Achievements, Leaderboards, Downloadable content, ability to access from any computer, multiplayer matchmaking and more.

Get your free Magic: The Gathering Sample Deck and one exclusive Planeswalker Nissa Revane promo card!

When the DotP game comes out on PC later this month you’ll have the opportunity to pick up a free sample deck and exclusive promo card from your local retailer.

Keep an eye on our web site as more details will be shared soon!

Klausimas: kas tas Steam ?
giltine
nusprendžiau atgaivinti temą
turiu dvi alternatyvas
1 Duels of the Planeswalkers 2012
palikti pliusai iš pirmos dalies bei dadėta naujoviu (Archenemy ir daugiau)
2 Tyrant
galima lošti per facebuka arba http://www.kongregate.com
(facebuke kaip papildoma aplikacija/ ar žaidimas (nes neturiu acc ten) o kongregate sveitaineje kaip flasini žaidimėli susikurus acc)
Online CCG with interactive battles and a storyline! Gather your Imperial forces to defend against a massive onslaught from the brutal Raiders, vile Bloodthirsty beasts, and the mysterious Xenos.
Žodiu pabandykit.
jai reikės papildomos informacijos kreipkitės .
giltine
del Tyrant
atsirado turnyrai seled ir construkded
BloOd_LuSt
As pats naudoju "Magrena" !

Jos pliusai galima zaist pries botus, yra kortu paveiksleliai, yra jau sukurtu deck'u arba galima sukurti savo! smile.gif

Minusai programos kortos labai senos, ir ji updatinama labai retai !

P.s. Zinot geresniu rasykit biggrin.gif

P.p.s Ji nemokama. Download cia
Cinkas
Ar yra žmonių periodiškai besėdinčių Cockatrice?

Jei taip: kokie Jūsų nick'ai bei ar padėtumėt susigaudyt kas ten kame sužaidžiant keletą partijų (susimečiau sau standarto mono R.gif aggruškę ir U.gifW.gifB.gif kontrolę)
Lucalis
as tik kkomanderi ten pazaidziu kartais, kai ka nors savo decke pakeiciu, tai isbandau biggrin.gif kaip veikia pries competetive ar casual lygyje biggrin.gif
kraken
Pasakysiu ir aš savo nuomonę apie Cockatrice. smile.gif

Apart paveikslėlių buvimo ir mažesnio crashų kiekio ten tikrai nieko gero nėra. daug lengviau padaryti missclick'ą, kas tikrai erzina.
Ypač sunku po MWS, nes viskas labai jautru.

O dėl žaidėjų. Tai galit nesutikti, bet MWS jie buvo stipresni. Žaidžiau nedaug Cockatrice, bet kiek teko, tai labai silpnas lygis. Ir kas mane nustebino yra labai labai daug visiškų pagrindų nežinančių žmonių. Tai tiek.

Geriau už MTGO nebus nieko- įsitikinau tuom. smile.gif
Lucalis
visiskai su tavim sutinku smile.gif neisprusimas cockatrice milziniskas biggrin.gif nebent pahostines parasai kad visokie taisykliu nezinantys nelystu biggrin.gif nes po to sedi ir aiskini 10 minuciu, kad anas jau pralose, nors jis tikriausiai pabaigoj vistiek lieka nesuprates kodel ir kaip visos kortos suveike biggrin.gif na bet milziniskas pliusas, kad galima multiplayeri ir draftus zaisti smile.gif (cia jau sitai kazkada buvo mineta)
Chloras
Galiu paantrint Edvinui. Problemą pamačiau tame, kad kitaip nei MWS'e, cocatrice kaikurie dalykai bandyti suautomatizuot, kas daugeliu atvejų tikrai sucks. Naujas žaidėjas tiesiog gali netyčia paspaust ne tą fazę, ar šiaip random knopkę, ir tam nebebus kelio atgal. MWS'e gi, jeigu kažką netaip padarai, atsiprašai opponento ir pasitaisai. Kogero normalu, kad žmonės kartais klysta?

Kitas dalykas - paveikslėliai. Jų kokybė kaikurių tikrai tragiška. Jeigu tenka paskaityt kokį laikraštį su mažesniu šriftu, tai didelis šansas, kad teks laužyt akis. Tai nepatogu. Jau geriau per kiekvieną naują set'ą atsisiųsiu eilinį HQ paveiklėlių packą ir pats įsimesiu į MWS direktoriją. Nors problemų nebus.

Ir trečias dalykas, kurį aš pastebėjau, tai kad cockatrice irgi crashina (bent jau man atvirai sakant, ant MWS crash'ų pasitaiko LABAI retai, nors žaidžiu jau seniai). Ir gan įkyriai. Bent tris kartus paspaudus scroll wheelą ant kortos, norint pamatyt ją padidintą, iššokęs langelis labai nenoriai, arba išvis neužsidarydavo. Tada tekdavo išjunginėt programą (tiesa, vieną kartą ir tai nepadėjo, vienžo, mintį supratot). Atvirai sakant šiektiek nusivyliau pačia programa. Gal MWS'o interfeisas ir netoks žavus, bet tas nekompensuoja gan nemažų mano išsakytų minusų Cockartice.
belekuris
Dėl paveikslėlių, tai jei nepatinka esantys, tai galima lygiai taip pat pasikeisti, kaip ir keitiesi MWS wink.gif
Tik iškilo klausimas, ar galima kaip nors pakeisti nustatymus, kad jei, tarkim koks Mana Leakas yra išleistas daugelyje setų, tai kad rodytų naujausio seto paveiksliukus, o ne seniausio smile.gif
Dėl žaidėjų lygio, na taip pasitaiko naujokų. Vakar pasijungiau į modern roomą, o opponentaspasirodo žaidžia legacy biggrin.gif Ai, nusprendžiau dėl įdomumo pasispardyt. Tai ne tik kad pasispardžiau, bet ir laimėjau su savo net ne tier 1 modern decku (merfolk'ais) ir daugybe klaidų, kurias pats darau smile.gif

Cinkai, pastaruoju metu pasėdžiu, nickas belekuris. Galėtumėm sužaisti, man atrosdo turiu kažkokį standart decką smile.gif
sielagaudys
Dėl žaidėjų lygio, tai jis įvairus kaip ir mws. Tik kol kas nei vienas neatsijungė vien todėl, kad žaidžiu combo decką, tai brandos lygio skirtumas jaučiamas smile.gif . Ir šiaip bent jau legacy žaidėjų kokybė pakenčiama.

Ne tą fazę ir šiaip viską galima nesunkiai grąžinti atgal Cockatrice, kiek pastebėjau wink.gif Gal galima konkrečiau, kas ten taip automatizuota, kad įvyksta ir negrąžinsi?
belekuris
QUOTE(sielagaudys @ 2012-01-31 21:07) *

Dėl žaidėjų lygio, tai jis įvairus kaip ir mws. Tik kol kas nei vienas neatsijungė vien todėl, kad žaidžiu combo decką, tai brandos lygio skirtumas jaučiamas smile.gif . Ir šiaip bent jau legacy žaidėjų kokybė pakenčiama.

Ne tą fazę ir šiaip viską galima nesunkiai grąžinti atgal Cockatrice, kiek pastebėjau wink.gif Gal galima konkrečiau, kas ten taip automatizuota, kad įvyksta ir negrąžinsi?

Galbūt šneka apie tai, kad per MWS tu net ir per priešininko ėjimą gali atsukti fazę, o per cockatrise tai gali padaryti tik tas žaidėjas, kurio ėjimas.
Armin
QUOTE(belekuris @ 2012-01-31 21:36) *

Galbūt šneka apie tai, kad per MWS tu net ir per priešininko ėjimą gali atsukti fazę, o per cockatrise tai gali padaryti tik tas žaidėjas, kurio ėjimas.


Per Cockatrice irgi gali visas fazes atsukt, tiesiog priesninkui reikes perleist ejima tau. Ko jus ant to Cocktrice stumiat, viena patogiausiu ir geriausiu programu, kuriomis naudojausi.
Chloras
QUOTE(Armin @ 2012-01-31 21:39) *

Per Cockatrice irgi gali visas fazes atsukt, tiesiog priesninkui reikes perleist ejima tau.

Būtent. Ir kas čia per pieva?
Kurmis
QUOTE(sielagaudys @ 2012-01-31 21:07) *

Dėl žaidėjų lygio, tai jis įvairus kaip ir mws. Tik kol kas nei vienas neatsijungė vien todėl, kad žaidžiu combo decką, tai brandos lygio skirtumas jaučiamas smile.gif . Ir šiaip bent jau legacy žaidėjų kokybė pakenčiama.

Ne tą fazę ir šiaip viską galima nesunkiai grąžinti atgal Cockatrice, kiek pastebėjau wink.gif Gal galima konkrečiau, kas ten taip automatizuota, kad įvyksta ir negrąžinsi?

Nežinau, ta branda - subjektyvus dalykas. Lygiai taip pat, kaip tau neatsijungė nei vienas dėl combo, tai man Cockatricej du bičai atsijungė, nes žaidžiau 'boring blue deck', vienas pradėdavo spamint po kiekvieno spello, sužaisto EOT, ar parašius 'thinking'. MWS'e tokių neteko sutikt. Nieko nesakau, man šitas dalykas išvis ne argumentas, tiesiog.
O crashina man cockatrice kur kas dažniau nei MWS sad.gif
Tai yra supaprastinta forumo versij. Jei nori matyti pilnavertį forumą, spausk čia.
Invision Power Board © 2001-2019 Invision Power Services, Inc.